Feltérképezi az élelmiszertermelés környezeti hatását a Tesco és a WWF
Összefogott a Tesco és a WWF, hogy közösen feltérképezzék az élelmiszertermelés környezeti terhelését. A partnerség célja, hogy felhívja a fogyasztók és piaci szereplők figyelmét a fenntarthatóság fontosságára.
A Tesco és a WWF Sustainable Basket MEtric nevű rendszere leköveti egyes termékek – pl. banán, mandarin, saláta, paradicsom, tojás, csirke, lazac, stb – környezeti hatását olyan fenntarthatósági szempontok szerint, mint a klímaváltozás, az erdőirtás, vagy az élelmiszer- és csomagolási hulladék.
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >Minőség, fenntarthatóság, innováció: saját márkás papírtermékcsaládot mutatott be a B+N Referencia Zrt.
Saját márkás papírtermékcsaládot hozott létre HYGON márkanév alatt a B+N…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >