Feltérképezi az élelmiszertermelés környezeti hatását a Tesco és a WWF
Összefogott a Tesco és a WWF, hogy közösen feltérképezzék az élelmiszertermelés környezeti terhelését. A partnerség célja, hogy felhívja a fogyasztók és piaci szereplők figyelmét a fenntarthatóság fontosságára.
A Tesco és a WWF Sustainable Basket MEtric nevű rendszere leköveti egyes termékek – pl. banán, mandarin, saláta, paradicsom, tojás, csirke, lazac, stb – környezeti hatását olyan fenntarthatósági szempontok szerint, mint a klímaváltozás, az erdőirtás, vagy az élelmiszer- és csomagolási hulladék.
Kapcsolódó cikkeink
Percenként 100 palackot nyel el a nyíregyházi Tescóban található új, innovatív visszaváltó automata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti elektromos teherautó-flottáját a Lidl Austria
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
