Feltérképezi az élelmiszertermelés környezeti hatását a Tesco és a WWF
Összefogott a Tesco és a WWF, hogy közösen feltérképezzék az élelmiszertermelés környezeti terhelését. A partnerség célja, hogy felhívja a fogyasztók és piaci szereplők figyelmét a fenntarthatóság fontosságára.
A Tesco és a WWF Sustainable Basket MEtric nevű rendszere leköveti egyes termékek – pl. banán, mandarin, saláta, paradicsom, tojás, csirke, lazac, stb – környezeti hatását olyan fenntarthatósági szempontok szerint, mint a klímaváltozás, az erdőirtás, vagy az élelmiszer- és csomagolási hulladék.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fenntartható működés már nemcsak a nagyvállalatok passziója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Elkötelezetten a modern, fenntartható, minőségorientált tésztagyártás jövőjéért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az idei Fenntarthatóság szimbóluma verseny nyertesei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Debrecenben ismét megrendezik a Farmer-Expót
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >