Feltérképezi az élelmiszertermelés környezeti hatását a Tesco és a WWF
Összefogott a Tesco és a WWF, hogy közösen feltérképezzék az élelmiszertermelés környezeti terhelését. A partnerség célja, hogy felhívja a fogyasztók és piaci szereplők figyelmét a fenntarthatóság fontosságára.
A Tesco és a WWF Sustainable Basket MEtric nevű rendszere leköveti egyes termékek – pl. banán, mandarin, saláta, paradicsom, tojás, csirke, lazac, stb – környezeti hatását olyan fenntarthatósági szempontok szerint, mint a klímaváltozás, az erdőirtás, vagy az élelmiszer- és csomagolási hulladék.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >