Feltámadt a MIRELITE márka

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 11. 06. 22:51

Feltámadt egy régi magyar márka, a MIRELITE. Az albertirsai MIRELITE MIRSA Zrt. standján örömmel figyeltek fel rá olyan vásárlátogatók, akik régebben ismerték és becsülték a magyar hűtőipar kiváló minőségű termékeit. Losó József, a cég tulajdonos-vezérigazgatója ugyanis tavaly megvásárolta a 66 éves márkanevet a felszámolótól.

– A mélyhűtött termékek csarnokában standunkat öt nap alatt közel 200 partner vagy érdeklődő üzletember kereste fel. Közülük sokan elmondták, azért jelentkeztek, mert meglátták a MIRELITE logó eszkimó emberkéjét a napkoronggal, és örülnek neki – mondja jóleső érzéssel Losó József.

Családi vállalkozás a MIRELITE MIRSA, amely idén ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját. Azóta Losó úr kiállítóként minden Anugán részt vesz:

– Jelentős az exportunk, hiszen 66 országban adunk el árut. A bel- és külföldi értékesítés aránya 40-60 százalék között szokott mozogni. Hol az egyik nagyobb, hol a másik. Ez mindig a piaci lehetőségektől függ.

Tapasztalatai szerint az alapanyagok kedvező termelési adottságai miatt a gyorsfagyasztott termékektől magyar és külföldi végfogyasztók is magas minőséget várnak el. Ezt a cég a hűtőipari szakértelem és a korszerű technológia révén elégíti ki.

Külföldön legkeresettebb a gyorsfagyasztott csemegekukorica, zöldborsó és a keverékek. A magyar láncokban a zöldborsó és többféle keverék megy legjobban. De kelendő a speciálisan magyar fogyasztók által kedvelt gyalult tök és a sóska is.

Kapcsolódó cikkeink