Feltámadt a MIRELITE márka
Feltámadt egy régi magyar márka, a MIRELITE. Az albertirsai MIRELITE MIRSA Zrt. standján örömmel figyeltek fel rá olyan vásárlátogatók, akik régebben ismerték és becsülték a magyar hűtőipar kiváló minőségű termékeit. Losó József, a cég tulajdonos-vezérigazgatója ugyanis tavaly megvásárolta a 66 éves márkanevet a felszámolótól.
– A mélyhűtött termékek csarnokában standunkat öt nap alatt közel 200 partner vagy érdeklődő üzletember kereste fel. Közülük sokan elmondták, azért jelentkeztek, mert meglátták a MIRELITE logó eszkimó emberkéjét a napkoronggal, és örülnek neki – mondja jóleső érzéssel Losó József.
Családi vállalkozás a MIRELITE MIRSA, amely idén ünnepelte fennállásának 30. évfordulóját. Azóta Losó úr kiállítóként minden Anugán részt vesz:
– Jelentős az exportunk, hiszen 66 országban adunk el árut. A bel- és külföldi értékesítés aránya 40-60 százalék között szokott mozogni. Hol az egyik nagyobb, hol a másik. Ez mindig a piaci lehetőségektől függ.
Tapasztalatai szerint az alapanyagok kedvező termelési adottságai miatt a gyorsfagyasztott termékektől magyar és külföldi végfogyasztók is magas minőséget várnak el. Ezt a cég a hűtőipari szakértelem és a korszerű technológia révén elégíti ki.
Külföldön legkeresettebb a gyorsfagyasztott csemegekukorica, zöldborsó és a keverékek. A magyar láncokban a zöldborsó és többféle keverék megy legjobban. De kelendő a speciálisan magyar fogyasztók által kedvelt gyalult tök és a sóska is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >