Felpörgeti műanyaghulladék-csökkentését az Unilever
Az Unilever North America egy három részből álló terv keretében csökkenti az észak-amerikai régióban a cég műanyag hulladék-mennyiségét. A terv részei egy alternatív csomagolástechnika bevezeéséből, egyértelmű újrafelhasználással kapcsolatol információk nyújtásából és egy vásárlóknak szóló oktatói programból állnak.
Globálisan az Unilever ambíciózus célokat tűzött ki, amelyek keretében három komoly, csomagolással kapcsolatos változtatást tervez, a Walmarttal együttműködve.
Először: 2019 végére a cég 50 %-kal csökkenti a felhasznált műanyag-csomagolást, s helyette újrahasznosított (PCR) használ majd. Másodszor: az Unilever minden egyes csomagolására ráteszi a How2Rexycle-matricát 2021-ig. Harmadszor: az Unilever és a Walmart üzleteiben is rendszeresen akar edukáló programokat, kampányokat szervezni, amely az újrahasznosítást helyezi fókuszba, írja a Packaging Insights.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >