Felpörgeti műanyaghulladék-csökkentését az Unilever
Az Unilever North America egy három részből álló terv keretében csökkenti az észak-amerikai régióban a cég műanyag hulladék-mennyiségét. A terv részei egy alternatív csomagolástechnika bevezeéséből, egyértelmű újrafelhasználással kapcsolatol információk nyújtásából és egy vásárlóknak szóló oktatói programból állnak.
Globálisan az Unilever ambíciózus célokat tűzött ki, amelyek keretében három komoly, csomagolással kapcsolatos változtatást tervez, a Walmarttal együttműködve.
Először: 2019 végére a cég 50 %-kal csökkenti a felhasznált műanyag-csomagolást, s helyette újrahasznosított (PCR) használ majd. Másodszor: az Unilever minden egyes csomagolására ráteszi a How2Rexycle-matricát 2021-ig. Harmadszor: az Unilever és a Walmart üzleteiben is rendszeresen akar edukáló programokat, kampányokat szervezni, amely az újrahasznosítást helyezi fókuszba, írja a Packaging Insights.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >