Felpörgeti műanyaghulladék-csökkentését az Unilever
Az Unilever North America egy három részből álló terv keretében csökkenti az észak-amerikai régióban a cég műanyag hulladék-mennyiségét. A terv részei egy alternatív csomagolástechnika bevezeéséből, egyértelmű újrafelhasználással kapcsolatol információk nyújtásából és egy vásárlóknak szóló oktatói programból állnak.
Globálisan az Unilever ambíciózus célokat tűzött ki, amelyek keretében három komoly, csomagolással kapcsolatos változtatást tervez, a Walmarttal együttműködve.
Először: 2019 végére a cég 50 %-kal csökkenti a felhasznált műanyag-csomagolást, s helyette újrahasznosított (PCR) használ majd. Másodszor: az Unilever minden egyes csomagolására ráteszi a How2Rexycle-matricát 2021-ig. Harmadszor: az Unilever és a Walmart üzleteiben is rendszeresen akar edukáló programokat, kampányokat szervezni, amely az újrahasznosítást helyezi fókuszba, írja a Packaging Insights.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >