Felpörgeti műanyaghulladék-csökkentését az Unilever
Az Unilever North America egy három részből álló terv keretében csökkenti az észak-amerikai régióban a cég műanyag hulladék-mennyiségét. A terv részei egy alternatív csomagolástechnika bevezeéséből, egyértelmű újrafelhasználással kapcsolatol információk nyújtásából és egy vásárlóknak szóló oktatói programból állnak.
Globálisan az Unilever ambíciózus célokat tűzött ki, amelyek keretében három komoly, csomagolással kapcsolatos változtatást tervez, a Walmarttal együttműködve.
Először: 2019 végére a cég 50 %-kal csökkenti a felhasznált műanyag-csomagolást, s helyette újrahasznosított (PCR) használ majd. Másodszor: az Unilever minden egyes csomagolására ráteszi a How2Rexycle-matricát 2021-ig. Harmadszor: az Unilever és a Walmart üzleteiben is rendszeresen akar edukáló programokat, kampányokat szervezni, amely az újrahasznosítást helyezi fókuszba, írja a Packaging Insights.
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával monitorozza a friss terményeket a Walmart
A mesterséges intelligencia alkalmazásával fejleszti tovább frissáru-ellátási láncának felügyeletét a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >