Felmérés indul borfogyasztási szokásainkról
EGYÜTT BOROZUNK 2019 – TRENDKUTATÁS néven átfogó online felmérést indít a Borháló Borkereskedés a magyar vevők borvásárlási és borfogyasztási szokásairól.
A huszonhárom kérdésből álló, tíz perc alatt kitölthető kérdőív az egyuttborozunk.hu címen érhető el 2019. augusztus 26-a és november 17-e között. A válaszadók között a Borháló borvidéki hétvégéket és válogatáscsomagokat sorsol ki.
Az EGYÜTT BOROZUNK 2019 trendkutatás célja, hogy visszajelzést adjon a magyar fogyasztók borral kapcsolatos attitűdjeiről, borfogyasztási és borvásárlási preferenciáiról. „A szakma sokszor a saját lehetőségeiből, a megtermelt kínálatból indul ki, és azt várja a kereskedőtől, tanítsa meg a fogyasztót, hogyan kell vélekednie a borról, miért kell szeretnie ezt vagy azt a tételt. Mi a Borhálónál fordítva gondolkodunk: odafigyelünk arra, mit szeretnének az emberek, és a partnerpincészetekkel együtt olyan borokat alkotunk, amiket szívesen vesznek, örömmel fogyasztanak vásárlóink” – mondja Kathona Krisztián, a Borháló alapító társtulajdonosa.
A kérdőív kitöltése játéknak sem utolsó: a válaszok alapján a program megnevezi azokat a tételeket az üzletlánc kínálatából, amelyek a leginkább megfelelnek a kitöltő vásárlási és ízlésbeli preferenciáinak. „Fontos az is, hogy ki-ki tárgyszerűen meg tudja fogalmazni saját boros karakterét. Ebben is segít ez a kutatás – mondja Kathona Krisztián. – Emellett persze az üzletekben tanácsokkal támogatjuk azokat a kalandkereső vásárlókat is, akik kedvenc boraik mellett nyitottak a különlegességek, újdonságok felfedezésére.”
A franchise-rendszerben működő Borháló Borkereskedés hat éve alakult azzal a céllal, hogy minél szélesebb kör számára tegye elérhetővé a jó bor élvezetét Magyarországon. A vállalkozás kedvező áron forgalmaz saját válogatású minőségi borokat, kínálatában több mint négyszáz bor és borkülönlegesség szerepel. A Borháló üzleteiben a minőségi borok nagy része alternatív kiszerelésben is megvásárolható; a hálózat tartja az ország legnagyobb magnumpalackos szortimentjét. Magyarországon jelenleg félszáz Borháló kereskedés működik, a rendszeres vásárlók száma meghaladja az ötvenezret.
Kapcsolódó cikkeink
Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >