Felmérés indul borfogyasztási szokásainkról
EGYÜTT BOROZUNK 2019 – TRENDKUTATÁS néven átfogó online felmérést indít a Borháló Borkereskedés a magyar vevők borvásárlási és borfogyasztási szokásairól.
A huszonhárom kérdésből álló, tíz perc alatt kitölthető kérdőív az egyuttborozunk.hu címen érhető el 2019. augusztus 26-a és november 17-e között. A válaszadók között a Borháló borvidéki hétvégéket és válogatáscsomagokat sorsol ki.
Az EGYÜTT BOROZUNK 2019 trendkutatás célja, hogy visszajelzést adjon a magyar fogyasztók borral kapcsolatos attitűdjeiről, borfogyasztási és borvásárlási preferenciáiról. „A szakma sokszor a saját lehetőségeiből, a megtermelt kínálatból indul ki, és azt várja a kereskedőtől, tanítsa meg a fogyasztót, hogyan kell vélekednie a borról, miért kell szeretnie ezt vagy azt a tételt. Mi a Borhálónál fordítva gondolkodunk: odafigyelünk arra, mit szeretnének az emberek, és a partnerpincészetekkel együtt olyan borokat alkotunk, amiket szívesen vesznek, örömmel fogyasztanak vásárlóink” – mondja Kathona Krisztián, a Borháló alapító társtulajdonosa.
A kérdőív kitöltése játéknak sem utolsó: a válaszok alapján a program megnevezi azokat a tételeket az üzletlánc kínálatából, amelyek a leginkább megfelelnek a kitöltő vásárlási és ízlésbeli preferenciáinak. „Fontos az is, hogy ki-ki tárgyszerűen meg tudja fogalmazni saját boros karakterét. Ebben is segít ez a kutatás – mondja Kathona Krisztián. – Emellett persze az üzletekben tanácsokkal támogatjuk azokat a kalandkereső vásárlókat is, akik kedvenc boraik mellett nyitottak a különlegességek, újdonságok felfedezésére.”
A franchise-rendszerben működő Borháló Borkereskedés hat éve alakult azzal a céllal, hogy minél szélesebb kör számára tegye elérhetővé a jó bor élvezetét Magyarországon. A vállalkozás kedvező áron forgalmaz saját válogatású minőségi borokat, kínálatában több mint négyszáz bor és borkülönlegesség szerepel. A Borháló üzleteiben a minőségi borok nagy része alternatív kiszerelésben is megvásárolható; a hálózat tartja az ország legnagyobb magnumpalackos szortimentjét. Magyarországon jelenleg félszáz Borháló kereskedés működik, a rendszeres vásárlók száma meghaladja az ötvenezret.
Kapcsolódó cikkeink
Papírpalackos bort vezet be kínálatába a német Rossmann
A Rossmann a németországi kereskedők közül elsőként dob piacra nagy…
Tovább olvasom >Korán indult a szekszárdi szüret: Irsai már a pincében, jön a rozé-alap
A szekszárdi borvidéken idén is korábban, már augusztus elején megkezdődött…
Tovább olvasom >„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Javult a németországi üzleti hangulat augusztusban az ifo felmérése szerint
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult az üzleti hangulat Németországban…
Tovább olvasom >Lengyelországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban
Lengyelországban a vártnál erőteljesebben gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése júliusban…
Tovább olvasom >Vezetési biztonság és napszemüveg: mit mutatnak a legújabb kutatások?
A napszemüveg nem megfelelő kiválasztása jelentősen veszélyeztetheti a közúti közlekedés…
Tovább olvasom >