Felmérés: a szállodai törzsvendégek számára a legfontosabb a hotel jó elhelyezkedése
A szállodában nyaraló magyarok több mint fele ugyanannyi időt nyaral idén, mint az elmúlt években, a válaszadók többsége elsősorban a hotel elhelyezkedése, ára, a szolgáltatások, a törzsvendég-kedvezmények, az étterem minősége miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát – derül ki a Danubius Hotels legfrissebb online kutatásából.
A Danubius Hotels több mint 1600 magyar törzsvendégét kérdezte meg arról, melyek a fő szempontjaik a szállás kiválasztásakor.
A kutatás eredményéről kiadott közleményben ismertetik: törzsvendégek többségének (61 százalék) a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek a látványosságok és programok.
A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82 százalék), városnézéssel (61 százalék), kirándulással (55 százalék) és tóparti pihenéssel (53 százalék) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80 százalék), a wellness (80 százalék), valamint a masszázs (36 százalék) és a szauna (34 százalék) a legvonzóbb program a kikapcsolódáshoz.
A gyakori takarítás (81 százalék) és a medencék állandó fertőtlenítése (74 százalék) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás.
Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is – jegyezték meg.
Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales- és marketingigazgatója közölte: szállodáik működésének 50 éve alatt több mint 30 millió vendégéjszakát regisztráltak.
Több tízezer ügyfelünk vált visszatérő vendéggé. Megtartásukhoz folyamatosan javítják szolgáltatásaikat, növelni szeretnék a törzsvendégeik számát – jelezte.
A Danubiust 1972-ben állami vállalatként alapították. A Danubius Hotels tulajdonosa jelenleg az angol CP Holdings Ltd., szállodaipari érdekeltsége 42 szállodával Európa öt országában van jelen. A szállodacsoport gyógy-, wellness és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában. 2019-től a városi szállodák a Danubius Hotels, míg a gyógy- és wellness szállodák, az Ensana márka köré szerveződtek. Magyarországon 9 budapesti és 7 vidéki szállodát üzemeltetnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >KPMG: A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az…
Tovább olvasom >A magyar egyetemistáknál már napi rutin a mobilfizetés
A Mastercard második alkalommal végzett kutatást a magyar fiatalok körében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >A hajózásban a hiszti rossz tanácsadó, vallja az egykori MAHART vezér, hajózási szakember, Szalma Botond.
Szalma Botond, a PlimSoll Zrt elnöke volt a FutureTalks podcast…
Tovább olvasom >