Felmérés: a szállodai törzsvendégek számára a legfontosabb a hotel jó elhelyezkedése
A szállodában nyaraló magyarok több mint fele ugyanannyi időt nyaral idén, mint az elmúlt években, a válaszadók többsége elsősorban a hotel elhelyezkedése, ára, a szolgáltatások, a törzsvendég-kedvezmények, az étterem minősége miatt választaná nyaralásához újra ugyanazt a szállodát – derül ki a Danubius Hotels legfrissebb online kutatásából.
A Danubius Hotels több mint 1600 magyar törzsvendégét kérdezte meg arról, melyek a fő szempontjaik a szállás kiválasztásakor.
A kutatás eredményéről kiadott közleményben ismertetik: törzsvendégek többségének (61 százalék) a szálloda kiválasztásánál a legfontosabb szempont az elhelyezkedés, hogy sétatávolságban legyenek a látványosságok és programok.
A válaszadók kültéren legszívesebben strandolással (82 százalék), városnézéssel (61 százalék), kirándulással (55 százalék) és tóparti pihenéssel (53 százalék) töltik az időt, míg a hotelben a medence (80 százalék), a wellness (80 százalék), valamint a masszázs (36 százalék) és a szauna (34 százalék) a legvonzóbb program a kikapcsolódáshoz.
A gyakori takarítás (81 százalék) és a medencék állandó fertőtlenítése (74 százalék) alapelvárás a visszatérő vendégek részére. Tízből kilenc megkérdezett számára a hotelválasztásnál bizalomkeltő, ha egy ismert, nagy tapasztalattal rendelkező szállodalánchoz tartozik a kiválasztott szállás.
Minden második megkérdezettnek a felhőtlen kikapcsolódáshoz kiemelten fontos a szállodai alkalmazottak vendégszeretete is – jegyezték meg.
Liptai Judit, a Danubius Hotels központi sales- és marketingigazgatója közölte: szállodáik működésének 50 éve alatt több mint 30 millió vendégéjszakát regisztráltak.
Több tízezer ügyfelünk vált visszatérő vendéggé. Megtartásukhoz folyamatosan javítják szolgáltatásaikat, növelni szeretnék a törzsvendégeik számát – jelezte.
A Danubiust 1972-ben állami vállalatként alapították. A Danubius Hotels tulajdonosa jelenleg az angol CP Holdings Ltd., szállodaipari érdekeltsége 42 szállodával Európa öt országában van jelen. A szállodacsoport gyógy-, wellness és városi szállodákat tulajdonol és üzemeltet Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában, illetve üzemeltet Nagy-Britanniában. 2019-től a városi szállodák a Danubius Hotels, míg a gyógy- és wellness szállodák, az Ensana márka köré szerveződtek. Magyarországon 9 budapesti és 7 vidéki szállodát üzemeltetnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >