Felkészülés a karácsonyi csúcsidőszakra: a DPD fejlesztései és bővítései

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 28. 10:42

A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra, hogy az év legforgalmasabb időszakában is biztosítsa a gyors és megbízható kézbesítést.

Növekvő kapacitás és modernizált működés

A vállalat új depókat nyitott Kaposváron és Vecsésen, míg a Tatabányán és Szegeden található depók területét bővítette, hogy minél hatékonyabban kezelhesse a megnövekedett csomagszámot. Budapesten két depóban is nagyobb fejlesztéseket végeztek a gyorsabb visszáru- és csomagkezelés érdekében. A futárokat támogató eszközöket korszerűsítették, így csökkent az adminisztratív feladatok ideje. Emellett új alvállalkozók csatlakoztak a DPD csapatához, akik alapos képzést kaptak, biztosítva a színvonalas szolgáltatást.

Csomagautomaták és az ügyféltámogatás bővítése

Év végéig 300 új DPD-csomagautomata áll majd az ügyfelek rendelkezésére, tovább növelve a kézbesítési folyamat gyorsaságát és rugalmasságát. Az ügyfélszolgálat létszáma megduplázódott, és olyan digitális megoldások, mint a myDPD csomag nyomon követő alkalmazás segítik az ügyfelek kényelmét.

Extra intézkedések az ügyfelek kényelmének érdekében

A DPD kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a karácsonyi csúcsidőszakban is minden csomag időben célba érjen. Az ünnepi periódusban rugalmasabb működéssel segítik az ügyfeleket:

  • 2024. december 7-én és 14-én, szombati napokon is kézbesítenek csomagokat, miközben telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatuk is elérhető. Ezeken a napokon azonban csomagfelvétel nem történik.
  • Garantált kézbesítés: A december 19-ig felvett belföldi csomagok esetében a DPD garantálja, hogy az első kézbesítési kísérlet még karácsony előtt megtörténik.
  • Meghosszabbított ügyfélszolgálati nyitvatartás: Az ünnepek alatt (munkanapokon) az ügyfélszolgálat meghosszabbított időben fogadja a hívásokat: hétfőn 7:00–19:00, kedden és pénteken pedig 8:00–19:00 között állnak partnereik rendelkezésére.

Elköteleződés a sikeres kézbesítés iránt

A DPD célja, hogy minden csomag időben megérkezzen, hiszen a címzettek elégedettsége a vállalat legnagyobb sikere. Az infrastruktúra-fejlesztések, modern eszközök és elkötelezett csapat mind ezt a célt szolgálják.

Kapcsolódó cikkeink