Felkészülés a karácsonyi csúcsidőszakra: a DPD fejlesztései és bővítései
A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra, hogy az év legforgalmasabb időszakában is biztosítsa a gyors és megbízható kézbesítést.
Növekvő kapacitás és modernizált működés
A vállalat új depókat nyitott Kaposváron és Vecsésen, míg a Tatabányán és Szegeden található depók területét bővítette, hogy minél hatékonyabban kezelhesse a megnövekedett csomagszámot. Budapesten két depóban is nagyobb fejlesztéseket végeztek a gyorsabb visszáru- és csomagkezelés érdekében. A futárokat támogató eszközöket korszerűsítették, így csökkent az adminisztratív feladatok ideje. Emellett új alvállalkozók csatlakoztak a DPD csapatához, akik alapos képzést kaptak, biztosítva a színvonalas szolgáltatást.
Csomagautomaták és az ügyféltámogatás bővítése
Év végéig 300 új DPD-csomagautomata áll majd az ügyfelek rendelkezésére, tovább növelve a kézbesítési folyamat gyorsaságát és rugalmasságát. Az ügyfélszolgálat létszáma megduplázódott, és olyan digitális megoldások, mint a myDPD csomag nyomon követő alkalmazás segítik az ügyfelek kényelmét.
Extra intézkedések az ügyfelek kényelmének érdekében
A DPD kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a karácsonyi csúcsidőszakban is minden csomag időben célba érjen. Az ünnepi periódusban rugalmasabb működéssel segítik az ügyfeleket:
- 2024. december 7-én és 14-én, szombati napokon is kézbesítenek csomagokat, miközben telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatuk is elérhető. Ezeken a napokon azonban csomagfelvétel nem történik.
- Garantált kézbesítés: A december 19-ig felvett belföldi csomagok esetében a DPD garantálja, hogy az első kézbesítési kísérlet még karácsony előtt megtörténik.
- Meghosszabbított ügyfélszolgálati nyitvatartás: Az ünnepek alatt (munkanapokon) az ügyfélszolgálat meghosszabbított időben fogadja a hívásokat: hétfőn 7:00–19:00, kedden és pénteken pedig 8:00–19:00 között állnak partnereik rendelkezésére.
Elköteleződés a sikeres kézbesítés iránt
A DPD célja, hogy minden csomag időben megérkezzen, hiszen a címzettek elégedettsége a vállalat legnagyobb sikere. Az infrastruktúra-fejlesztések, modern eszközök és elkötelezett csapat mind ezt a célt szolgálják.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Boxy új megoldása, a kiszervezett depó szolgáltatás
A Boxy, az egyik vezető fulfillment szolgáltató decemberben új robotizált…
Tovább olvasom >Üzembe helyezte 2000. csomagautomatáját a GLS Hungary
A GLS Hungary bejelentette, hogy üzembe helyezte a 2000. csomagautomatáját,…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte
Az Idősek Tanácsa az áfa-visszatérítéssel érintett termékek körének bővítését kezdeményezte…
Tovább olvasom >Hozzánk is megérkezett a humanoid robot
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon…
Tovább olvasom >Megoldások az elszálló élelmiszerárakra: ellenzéki javaslatok az ÁFA és a különadók csökkentésére
Az elmúlt hónapokban ismét felerősödött az élelmiszerárak drasztikus növekedéséről szóló…
Tovább olvasom >