Félig sütemény, félig jégkrém – megérkezett a Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 09. 22. 06:00
🎧 Hallgasd a cikket:

A nosztalgia és az újdonság találkozása a jégkrémpolcokon: a Bocco d’Oro legújabb innovációja, a Sütemény Jégkrém félig sütemény, félig jégkrém – egyszerre krémes és harapható.

Vannak ízek, amelyek azonnal visszarepítenek minket a nagyszülők konyhájába – ilyen a baracklekvár, a diós töltelék vagy a habkönnyű, krémes túró. És vannak élmények, amelyek egyszerre adják a nosztalgia melegségét és az újdonság felfedezésének izgalmát. A Bocco d’Oro legújabb innovációja, a Sütemény Jégkrém pontosan ezt a találkozást kínálja: félig sütemény, félig jégkrém – egyszerre nosztalgikus és modern, ismerős, mégis teljesen új.

A kollekció három ikonikus ízzel indul, amelyek mindegyike nyalható és harapható egyszerre. Az élményt darabos állag, magvas–lekváros rétegek és roppanós textúrák teszik különlegessé, új szintre emelve a jégkrémfogyasztást:

  • Diós Zserbó – a klasszikus baracklekváros–diós–csokoládés sütemény jégkrémként, kekszdarabokkal és csokiszósszal.
  • Rákóczi Túrós – igazi rögös túróval, baracklekvárral és habkönnyű állaggal kínál újszerű, de mégis ismerős fogyasztói élményt.
  • Őrség Zöld Aranya – Krémes fehér csokoládés jégkrém, roppanós, tökmagos – kekszes textúrával és házi málnaszósszal megcsavarva, Magyarország tortája ihletésében.

A cél, hogy a márka széles vásárlói réteget szólítson meg – az impulzusvásárlóktól a prémiumélményt kereső foodie-kon át egészen a nosztalgiát kedvelőkig. Ezt a széles megszólítást támogatja a 475 ml-es kiszerelés is, amely prémium élményt kínál elérhető áron. A 3190 Ft-os ajánlott fogyasztói árnak és az országos SPAR, illetve INTERSPAR jelenlétnek köszönhetően a termék bárki számára könnyen elérhető, aki különleges desszertélményre vágyik. A bevezetés időzítése szintén tudatos: kora ősszel, amikor a klasszikus nyári, frissítő ízek helyett egyre inkább a tartalmasabb, „kuckózós” desszertek kerülnek előtérbe. Ez az új kategória pontosan ehhez az időszakhoz illeszkedik. A piaci startot széles körű fogyasztói kampány támogatja: digitális kampány és social media aktivitások, influencer-megjelenések, valamint PR-kommunikáció segítik az értékesítést.

A polci siker érdekében a csomagolás tervezésére is különös hangsúlyt fektettek. A rajzolt sütemény körbefutja a dobozt, így a termék szemből, oldalról és felülnézetből is azonnal felismerhető – még rendezetlen polcképeken is. Az élénk színkódolások az adott sütemények meghatározó rétegeit idézik: a Diós Zserbónál az étcsokoládét, a Rákóczi Túrósnál a baracklekvárt, az Őrség Zöld Aranyánál a tökmagot. A klasszikus tipográfia prémium, mégis közérthető arculatot ad, amely egyszerre sugall időtállóságot és elérhetőséget. Ezek a praktikus vizuális megoldások célzottan támogatják az impulzusvásárlást, amely a retail környezetben kulcstényező lehet. A design a SOLID agency munkája, amely kutatásokra és fókuszcsoportos tesztelésekre alapozva alakította ki a végső vizuális rendszert.

Kapcsolatfelvétel:

Gyártó/forgalmazó: Bocco d’Oro Kft.

Kapcsolattartó: Kirschner Zoltán, tulajdonos

T.: +36 30 885 8793

M.: info@boccodorokft.hu

Web: www.boccodoro.hu

 

Ügynökség: 

SOLID agency

Web: www.solidagency.hu 

(x)

Kapcsolódó cikkeink