Felgyorsítja a koronavírus a brit élelmiszeripar digitális átállását
Jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány a brit élelmiszervásárlások digitálisra történő átállását, mivel a britek egyre inkább preferálják a kiszállítást, a click and collect opciót, a scannelős megoldásokat.
A Sainsbury’s például közel 50 %-kal növelte online házhozszállítós, valamint click and collect szolgáltatását, miközben az értékesítési volumenje megduplázódott.
Ugyancsak rendkívüli arányban megemelkedett a cég Smartshop-szolgáltatásának igénybevétele, amelyen keresztül a fogyasztók okostelefonjuk segítségével bescannelhetik a termékeket a vásárlás során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >