Felgyorsítja a koronavírus a brit élelmiszeripar digitális átállását
Jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány a brit élelmiszervásárlások digitálisra történő átállását, mivel a britek egyre inkább preferálják a kiszállítást, a click and collect opciót, a scannelős megoldásokat.
A Sainsbury’s például közel 50 %-kal növelte online házhozszállítós, valamint click and collect szolgáltatását, miközben az értékesítési volumenje megduplázódott.
Ugyancsak rendkívüli arányban megemelkedett a cég Smartshop-szolgáltatásának igénybevétele, amelyen keresztül a fogyasztók okostelefonjuk segítségével bescannelhetik a termékeket a vásárlás során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Milliárdos osztalék, stabil ezermilliárdos forgalom – így teljesített 2024-ben az Országos Dohányboltellátó Kft.
Újra átlépte az ezermilliárd forintos árbevételi küszöböt az Országos Dohányboltellátó…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >