Felgyorsítja a koronavírus a brit élelmiszeripar digitális átállását
Jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány a brit élelmiszervásárlások digitálisra történő átállását, mivel a britek egyre inkább preferálják a kiszállítást, a click and collect opciót, a scannelős megoldásokat.
A Sainsbury’s például közel 50 %-kal növelte online házhozszállítós, valamint click and collect szolgáltatását, miközben az értékesítési volumenje megduplázódott.
Ugyancsak rendkívüli arányban megemelkedett a cég Smartshop-szolgáltatásának igénybevétele, amelyen keresztül a fogyasztók okostelefonjuk segítségével bescannelhetik a termékeket a vásárlás során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kudarcba fulladt a JD.com brit piacra lépési kísérlete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar kormány elkötelezetten támogatja a fiatal gazdákat és az agrárium fejlődését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Jön az agrár adócsökkentés, újabb terheket vesz le a kormány a gazdák válláról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A gazdák továbbra is mindenben számíthatnak a kormány segítségére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >