Felgyorsítja a koronavírus a brit élelmiszeripar digitális átállását
Jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány a brit élelmiszervásárlások digitálisra történő átállását, mivel a britek egyre inkább preferálják a kiszállítást, a click and collect opciót, a scannelős megoldásokat.
A Sainsbury’s például közel 50 %-kal növelte online házhozszállítós, valamint click and collect szolgáltatását, miközben az értékesítési volumenje megduplázódott.
Ugyancsak rendkívüli arányban megemelkedett a cég Smartshop-szolgáltatásának igénybevétele, amelyen keresztül a fogyasztók okostelefonjuk segítségével bescannelhetik a termékeket a vásárlás során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Gulyás: március 15-ig fennmaradnak a korlátozások
A kormány március 15-ig változatlan formában fenntartja a koronavírus-járvány miatt…
Tovább olvasom >Hasznos tanácsokkal segíti dolgozói egészségvédelmét a SPAR
Szakemberek közreműködésével készült egészségvédelmi kisokossal az áruházlánc több mint 13…
Tovább olvasom >Megnyíltak a kereskedelmi, sport- és kulturális létesítmények Izraelben
Megnyíltak vasárnap a boltok, a bevásárlóközpontok és a piacok, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén 11 milliárd forintra nőtt az agrárbiztosítási díjtámogatások keretösszege
Tavaly ötmilliárd forintról hétmilliárdra, idén pedig további négy milliárddal nőtt…
Tovább olvasom >Várakozáson felül javult a németországi fogyasztói hangulat
Várakozáson felüli mértékben javult a GfK gazdaságkutató intézet márciusra vonatkozó…
Tovább olvasom >Jelentés a Board roomból (1. rész) – Interjú Rózsai Rezsővel, a KPMG Magyarország vezérigazgatójával
Új cikksorozatunkban Szalóky Tóth Judit a Boyden Executive Search partnere…
Tovább olvasom >