Felgyorsítja a koronavírus a brit élelmiszeripar digitális átállását
Jelentősen felgyorsította a koronavírus-járvány a brit élelmiszervásárlások digitálisra történő átállását, mivel a britek egyre inkább preferálják a kiszállítást, a click and collect opciót, a scannelős megoldásokat.
A Sainsbury’s például közel 50 %-kal növelte online házhozszállítós, valamint click and collect szolgáltatását, miközben az értékesítési volumenje megduplázódott.
Ugyancsak rendkívüli arányban megemelkedett a cég Smartshop-szolgáltatásának igénybevétele, amelyen keresztül a fogyasztók okostelefonjuk segítségével bescannelhetik a termékeket a vásárlás során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >