Félév alatt 2,6 milliárdos árbevételt realizált a Barry Callebaut
A február 29-én véget ért pénzügyi félévben a világhírű svájci társaság az ágazati átlagnál háromszor jobban, 10,3%-al növelte mennyiségi forgalmát, amely így meghaladta a 612 ezer tonnát.
Barry Callebaut árbevétele
21,1 százalékkal, 2,6 milliárd svájci
frank közelébe nőtt, ám a nettó nyeresége
124,4 millió svájci frank, ez 0,2 százalékkal
csökkenés, melynek oka a nyersanyag- és
féltermékárak elszabadulása, valamint az
új oroszországi és kínai gyárak
fejlesztési költsége. A cég januárban
megduplázta négyéves profit előrejelzését,
miután év elején több nagy csokoládégyárral
(Hershey, Nestlé és Cadbury) beszállítói
szerződést írt alá. A Barry Callebaut nyeresége
2010/11-re elérheti a 9-11 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >