Félév alatt 2,6 milliárdos árbevételt realizált a Barry Callebaut
A február 29-én véget ért pénzügyi félévben a világhírű svájci társaság az ágazati átlagnál háromszor jobban, 10,3%-al növelte mennyiségi forgalmát, amely így meghaladta a 612 ezer tonnát.
Barry Callebaut árbevétele
21,1 százalékkal, 2,6 milliárd svájci
frank közelébe nőtt, ám a nettó nyeresége
124,4 millió svájci frank, ez 0,2 százalékkal
csökkenés, melynek oka a nyersanyag- és
féltermékárak elszabadulása, valamint az
új oroszországi és kínai gyárak
fejlesztési költsége. A cég januárban
megduplázta négyéves profit előrejelzését,
miután év elején több nagy csokoládégyárral
(Hershey, Nestlé és Cadbury) beszállítói
szerződést írt alá. A Barry Callebaut nyeresége
2010/11-re elérheti a 9-11 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >