Félév alatt 2,6 milliárdos árbevételt realizált a Barry Callebaut
A február 29-én véget ért pénzügyi félévben a világhírű svájci társaság az ágazati átlagnál háromszor jobban, 10,3%-al növelte mennyiségi forgalmát, amely így meghaladta a 612 ezer tonnát.
Barry Callebaut árbevétele
21,1 százalékkal, 2,6 milliárd svájci
frank közelébe nőtt, ám a nettó nyeresége
124,4 millió svájci frank, ez 0,2 százalékkal
csökkenés, melynek oka a nyersanyag- és
féltermékárak elszabadulása, valamint az
új oroszországi és kínai gyárak
fejlesztési költsége. A cég januárban
megduplázta négyéves profit előrejelzését,
miután év elején több nagy csokoládégyárral
(Hershey, Nestlé és Cadbury) beszállítói
szerződést írt alá. A Barry Callebaut nyeresége
2010/11-re elérheti a 9-11 százalékot.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >