Felértékelődik a technológia a postcovid kereskedelemben
A világjárvány előtt is fontos szerepet játszottak a technológiai fejlesztések a bolti élmények generálásában, ez a folyamat még hangsúlyosabbá válik a pandémia után alkalmazott instore megjelenésekben. A fogyasztók továbbra is az érintkezésmentes megoldásokat helyezik előtérbe és a márkáktól is elvárják, hogy a legizgalmasabb technikai megoldásokkal rukkoljanak elő. A kereskedelemben a gazdasági kihívások miatt fellépő munkaerő problémák miatt fordulnak a csúcstechnológia vívmányaihoz.
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon Jo Rossman főszerkesztő válogatott a már rendelkezésre álló újításokból.
Teljesen automatizált popup bolt
A Kingsmen Projects 24/7, éjjel-nappali, személyzet nélküli boltja forradalmi vásárlási élményt nyújt. A vásárlók bármikor kényelmesen beléphetnek az üzletbe, hogy szétnézzenek, válogassanak, vásárolhassanak. Először Szingapúrban telepítették az egyik popup bolt változatot, amely a komplex technológiák integrációja – fejlett biztonsági megoldások, videóval támogatott önsegítő rendszer és a boltban mozgó robot is megtalálható benne. A moduláris és szállítható kialakítású és építésű popup bolt nagyobb területűre is bővíthető, könnyen áthelyezhető és átkonfigurálható a különböző helyszínekhez illesztve.
Antimikrobiális képernyők
Az Instorescreen Intouch kijelzői és interaktív képernyő technológiája a Lenovo OEM Solutions segítségével lehetővé teszi, hogy bármilyen kiskereskedelmi megoldást teljes digitális élménnyé alakítson. A képernyő antimikrobiális technológiával, alumínium házzal és edzett üveg elülső részekkel van védve. Ez egy moduláris, all-in-one interaktív kijelző, egykábeles technológiával és a Lenovo legjobb technológiájával.
Fertőtlenítő szekrény
A KC Store Fixtures uvcSanitizer nevű eszköze egy perc alatt elpusztítja a baktériumokat és vírusokat. Szabadalmaztatott technológiájával UV-C fényt használ, hogy 1 perc alatt gyorsan és biztonságosan eltávolítsa a baktériumokat és vírusokat a legkülönfélébb anyagokból, felületekről. Mindegyik egysége rozsdamentes, lezárt többrétegű acélból készült, kettős ajtóérzékelőkkel, zárható ajtóval és mágneses gumitömítéssel biztosítja a fényszivárgás elkerülését. Míg a mögöttes tudomány és a technológia összetett, a funkcionalitás egyszerű, gyors és biztonságos kialakítású.
Nyomonkövetés, felismerés
A Nexmosphere X-Eye sorozat az emberek nyomon követésére hivatott és az XY költséghatékony érzékelő termékcsalád tagja, amelyek felismerik és elemzik a vásárlók jelenlétét, távolságát és demográfiai adatait egy digitális display vagy bármilyen instore eszköz környezetében. Segíthet növelni az üzenet élérési hatékonyságát a megfelelő tartalom megfelelő időben történő kivetítésével, de értékes adatokat is gyűjthet. Az XY termékcsalád rendelkezik egy olyan érzékelővel, amely ehhez bemenetet biztosít. Minden XY érzékelő kombinálható bármely más Nexmosphere elemmel, például a LED-vezérléssel vagy a terméklevétel érzékelővel.
Érintésmentes képernyőhasználat
A Nexmosphere XT-EF sorozatú mozdulat-érzékelője ideális megoldás érintés nélküli képernyőhasználatra a kihelyezett digitális eszközökön. A három méretben kapható érzékelő elrejthető bármilyen nem fém felület mögé. Érzékeli a vásárlók kézmozdulatait, ahogy balra, jobbra, felfelé és lefelé intenek. Az érzékelő összes bemenete használható digitális jelzőrendszeren – például a menüopciók közötti váltáshoz vagy a termékinformációk kiválasztásához anélkül, hogy meg kellene érinteni a képernyőt, az árut vagy bármilyen fizikai gombot.
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >A hazai innovációk levédésére vissza nem térítendő támogatásra lehet pályázni
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFI Hivatal) idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >