Felére csökkent a METRO üzletlánc nyeresége
Az egyik legnagyobb német üzletlánc nyeresége 2009 első negyedévében megfeleződött, a bevételek várhatóan egész évben elmaradnak a várakozásoktól, bár a vállalatvezetés optimista.
A cég menedzsmentje a világgazdasági válsággal és a valutaárfolyamokkal magyarázta a súlyos visszaesést. Egyes vélemények szerint a negatív tendencia egész évben folytatódhat.
A vállalatvezetés azonban optimista, miután az áprilisi bevételi adatok – elsősorban a húsvétnek köszönhetően – már jobbnak bizonyultak az előző év hasonló időszakánál. Ez akár azt is jelentheti, hogy a világ negyedik legnagyobb kereskedelmi lánca sikeresen vészelheti át a válságot, sőt, növekedésre is képes lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >