Felére csökkent a METRO üzletlánc nyeresége
Az egyik legnagyobb német üzletlánc nyeresége 2009 első negyedévében megfeleződött, a bevételek várhatóan egész évben elmaradnak a várakozásoktól, bár a vállalatvezetés optimista.
A cég menedzsmentje a világgazdasági válsággal és a valutaárfolyamokkal magyarázta a súlyos visszaesést. Egyes vélemények szerint a negatív tendencia egész évben folytatódhat.
A vállalatvezetés azonban optimista, miután az áprilisi bevételi adatok – elsősorban a húsvétnek köszönhetően – már jobbnak bizonyultak az előző év hasonló időszakánál. Ez akár azt is jelentheti, hogy a világ negyedik legnagyobb kereskedelmi lánca sikeresen vészelheti át a válságot, sőt, növekedésre is képes lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >