Felére csökkent a METRO üzletlánc nyeresége

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 06. 00:23

Az egyik legnagyobb német üzletlánc nyeresége 2009 első negyedévében megfeleződött, a bevételek várhatóan egész évben elmaradnak a várakozásoktól, bár a vállalatvezetés optimista.

A cég menedzsmentje a világgazdasági válsággal és a valutaárfolyamokkal magyarázta a súlyos visszaesést. Egyes vélemények szerint a negatív tendencia  egész évben  folytatódhat.
A vállalatvezetés azonban optimista, miután az áprilisi bevételi adatok – elsősorban a húsvétnek  köszönhetően – már jobbnak bizonyultak az előző év hasonló időszakánál.  Ez akár azt is jelentheti, hogy a világ negyedik legnagyobb kereskedelmi lánca sikeresen vészelheti át a válságot, sőt, növekedésre is képes lehet.




Kapcsolódó cikkeink