Felére csökkent a METRO üzletlánc nyeresége
Az egyik legnagyobb német üzletlánc nyeresége 2009 első negyedévében megfeleződött, a bevételek várhatóan egész évben elmaradnak a várakozásoktól, bár a vállalatvezetés optimista.
A cég menedzsmentje a világgazdasági válsággal és a valutaárfolyamokkal magyarázta a súlyos visszaesést. Egyes vélemények szerint a negatív tendencia egész évben folytatódhat.
A vállalatvezetés azonban optimista, miután az áprilisi bevételi adatok – elsősorban a húsvétnek köszönhetően – már jobbnak bizonyultak az előző év hasonló időszakánál. Ez akár azt is jelentheti, hogy a világ negyedik legnagyobb kereskedelmi lánca sikeresen vészelheti át a válságot, sőt, növekedésre is képes lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >