Felére csökkent a METRO üzletlánc nyeresége
Az egyik legnagyobb német üzletlánc nyeresége 2009 első negyedévében megfeleződött, a bevételek várhatóan egész évben elmaradnak a várakozásoktól, bár a vállalatvezetés optimista.
A cég menedzsmentje a világgazdasági válsággal és a valutaárfolyamokkal magyarázta a súlyos visszaesést. Egyes vélemények szerint a negatív tendencia egész évben folytatódhat.
A vállalatvezetés azonban optimista, miután az áprilisi bevételi adatok – elsősorban a húsvétnek köszönhetően – már jobbnak bizonyultak az előző év hasonló időszakánál. Ez akár azt is jelentheti, hogy a világ negyedik legnagyobb kereskedelmi lánca sikeresen vészelheti át a válságot, sőt, növekedésre is képes lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >