Felemelkedőben a mentes termékek Olaszországban
Olaszországban mintegy 6,8 milliárd eurónyi értékben forgalmaznak mentes termékeket, összesen több mint 13 000 cikkelemet. A forgalom éves összevetésben 0,5 százalékkal nőtt – állítja az Osservatorio Immagino felmérés, amelyet a GS1 Italy a Nielsennel készített.
A legnagyobb mértékben növekvő termékek a magukat antibiotikum-mentesnek (+62%), élesztőmentesnek (+1,9%) és pálmaolajmentesnek (+1,6%) nevező árucikkek.
A speciális ételintoleranciával küzdők igényeire szabott termékek továbbra is dominálnak a kínálatban: 9431 termék glutén- vagy laktózmentes. Forgalmuk tavaly 3,7 milliárd euróra, az élelmiszerkosár teljes forgalmának 14,5%-ára rúgott. A laktózmentes termékek tavaly 3,6%-kal nőttek.
A felmérés kiemeli a cukormentes (+9,1%) és csökkentett cukortartalmú (+7,6%) termékek értékesítésének erőteljes bővülését is.
Kapcsolódó cikkeink
A szélsőséges időjárási körülmények ellenére is jó éve volt az olasz Muttinak
A paradicsomtermelő Mutti idén 565 000 tonna paradicsomot dolgozott fel.…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >