Felelősségteljes innovációk a Lidlnél
Az 1930-as években Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 180 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004 óta nemcsak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.
A vállalat különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
A vásárlói igények és visszajelzések figyelembevétele mellett a lánc folyamatosan optimalizálja kínálatát, így az utóbbi időszakban új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét.A Lidl Magyarország kifejezetten büszke kiváló minőségű saját márkás termékeire is, melyek minőségét számos független termékteszt eredménye és a vásárlók elégedett visszajelzései is igazolnak.
A Lidl egyik stratégiai célja a kormányzati törekvésekkel összhangban a hazai borexport elősegítése. Tavaly több mint 20,5 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország, amelynek több mint a felét külpiacokra juttatta el.
Az áruházlánc emellett elkötelezett a saját márkás termékek és termékcsomagolások műanyag-felhasználásának minimalizálása mellett. Legújabb intézkedése a saját márkás ásványvizek PET-palackjainak súlycsökkentésére, továbbá műanyag-csomagolásának visszaszorítására irányul.
Innovatív és felelős vállalatként a Lidl Magyarország elkötelezett a magyar családok egészséges táplálkozásának segítésében, ezért célul tűzte ki azt is, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.
A cég az FMCG-szektor meghatározó foglalkoztatójaként kiemelt figyelmet fordít munkavállalói elismerésére. Országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét: 2016. január 1. és 2019. március 1.között összesen 75%-os béremelést valósított meg. //
Kapcsolódó cikkeink
Újabb 320 millió forinttal gyorsít a Cleango mobil autómosó
Zöld innováció magyar módra. 100 millió forint friss tőkebevonással és…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
SPAR: fókuszban a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása
A SPAR Magyarország összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >