Felavatták a soproni bormarketing-központot
Felavatták a háromnegyed részben uniós támogatással elkészült bormarketing-központot Sopron belvárosában; a 150 négyzetméteres létesítmény feladata, hogy a turisták és a helyiek körében egyaránt népszerűsítse a borvidék termékeit.
„Nagyon hiányzott már a városból egy olyan hely, amelyről az idelátogatók elmondhatják: itt minden kizárólag a soproni borról szól” – mondta a megnyitó után az MTI-nek Rigler Zsolt, a projektgazda soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Jelezte: nem vendéglátóhelyet, borházat üzemeltetnek majd a GYSEV-től hosszú távra bérelt helyiségben, hanem olyan fórumot, ahol a térség minden minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a maga termékét a nagyközönségnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >