Felavatták a soproni bormarketing-központot
Felavatták a háromnegyed részben uniós támogatással elkészült bormarketing-központot Sopron belvárosában; a 150 négyzetméteres létesítmény feladata, hogy a turisták és a helyiek körében egyaránt népszerűsítse a borvidék termékeit.
„Nagyon hiányzott már a városból egy olyan hely, amelyről az idelátogatók elmondhatják: itt minden kizárólag a soproni borról szól” – mondta a megnyitó után az MTI-nek Rigler Zsolt, a projektgazda soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Jelezte: nem vendéglátóhelyet, borházat üzemeltetnek majd a GYSEV-től hosszú távra bérelt helyiségben, hanem olyan fórumot, ahol a térség minden minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a maga termékét a nagyközönségnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóközpontúság a sajátmárkák növekedésének kulcsa – PLMA-csúcstalálkozó Koppenhágában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Guinness-rekord kísérlettel és jótékonysággal indul a Csak a Mentes Őszi Fesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös Green Awards díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >