Felavatták a soproni bormarketing-központot
Felavatták a háromnegyed részben uniós támogatással elkészült bormarketing-központot Sopron belvárosában; a 150 négyzetméteres létesítmény feladata, hogy a turisták és a helyiek körében egyaránt népszerűsítse a borvidék termékeit.
„Nagyon hiányzott már a városból egy olyan hely, amelyről az idelátogatók elmondhatják: itt minden kizárólag a soproni borról szól” – mondta a megnyitó után az MTI-nek Rigler Zsolt, a projektgazda soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Jelezte: nem vendéglátóhelyet, borházat üzemeltetnek majd a GYSEV-től hosszú távra bérelt helyiségben, hanem olyan fórumot, ahol a térség minden minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a maga termékét a nagyközönségnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >