Felavatták a soproni bormarketing-központot
Felavatták a háromnegyed részben uniós támogatással elkészült bormarketing-központot Sopron belvárosában; a 150 négyzetméteres létesítmény feladata, hogy a turisták és a helyiek körében egyaránt népszerűsítse a borvidék termékeit.
“Nagyon hiányzott már a városból egy olyan hely, amelyről az idelátogatók elmondhatják: itt minden kizárólag a soproni borról szól” – mondta a megnyitó után az MTI-nek Rigler Zsolt, a projektgazda soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Jelezte: nem vendéglátóhelyet, borházat üzemeltetnek majd a GYSEV-től hosszú távra bérelt helyiségben, hanem olyan fórumot, ahol a térség minden minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a maga termékét a nagyközönségnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AGRO UNI – Fókuszban a magyar agrár-felsőoktatás aktuális kérdései online konferencia
A Doktoranduszok Országos Szövetsége Agrártudományi Osztálya, a Magyar Tudomány- és…
Tovább olvasom >Eljött az érdekelt felek kapitalizmusának ideje
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) taggyűlése az…
Tovább olvasom >Fókuszban a vezetés és kommunikáció a pandémia alatt (Lakatos Zsófiával a Davosi Online Kommunikációs Csúcstalálkozón)
„Vezetés a viharos időkben” címet viseli az idei Davosi Online…
Tovább olvasom >