Felavatták a soproni bormarketing-központot
Felavatták a háromnegyed részben uniós támogatással elkészült bormarketing-központot Sopron belvárosában; a 150 négyzetméteres létesítmény feladata, hogy a turisták és a helyiek körében egyaránt népszerűsítse a borvidék termékeit.
“Nagyon hiányzott már a városból egy olyan hely, amelyről az idelátogatók elmondhatják: itt minden kizárólag a soproni borról szól” – mondta a megnyitó után az MTI-nek Rigler Zsolt, a projektgazda soproni Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Jelezte: nem vendéglátóhelyet, borházat üzemeltetnek majd a GYSEV-től hosszú távra bérelt helyiségben, hanem olyan fórumot, ahol a térség minden minősített borral rendelkező gazdája megmutathatja a maga termékét a nagyközönségnek. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Európa egyik legdinamikusabban fejlődő e-kereskedelmi piacának számít Magyarország
Magyarországra érkezik Jesse Weltevreden, a nemzetközi e-kereskedelmi piac egyik legjelentősebb…
Tovább olvasom >Megnyitották a 25. pápai Expo és Agrárpikniket
Megnyílt a 25. pápai Expo és Agrárpiknik. A kétnapos rendezvény…
Tovább olvasom >Összezárva friss marad – 7. Zsendülés Kertészeti Konferencia, Szeged
A jelenlegi helyzetben minden szinten össze kell zárni a sorokat…
Tovább olvasom >