Fél év alatt több mint ezer új MasterCard elfogadóhely létesült
A MasterCard 2008. júliusában indult kártyaelfogadás fejlesztési programjának köszönhetően eddig 1145 kis- és közepes méretű bolt tette lehetővé pénztáránál a kártyás fizetést.
Jelenleg Magyarország viszonylag fejlett a kibocsátott
kártyák számát tekintve (9 millió bankkártya jut 10 millió lakosra), ugyanakkor
a kártyahasználatot gyakran hátráltatja a kártyaelfogadás hiányossága,
elsősorban a kis- és közepes méretű boltok esetében. A MasterCard kereskedői
kampánya ennek helyzetnek a felismeréséből született, így elsősorban a
kiskereskedőkre fókuszál. Telefonos- és direkt marketing eszközök segítségével
próbálja ösztönözni a bankkártya elfogadást az ország 25 nagyvárosában és azok
vonzáskörzetében, beleértve Budapestet.
Az elfogadói hálózathoz újonnan csatlakozott boltok 40%-a
kifejezetten kis üzlet: éves forgalmuk nem teszi ki a 10 millió forintot, a
skála másik végén lévő, 30 milliónál is többet értékesítő üzletek a most
csatlakozott boltok 16%-át adják. A szerződött boltok fele műszaki, háztartási
és élelmiszerüzlet volt, míg a vendéglátást és a szépségápolást 24% képviselte.
A kampány bevon minden Magyarországon működő elfogadó bankot
és felkínálja nekik a lehetőséget, hogy a megkeressék és szerződést kössenek a
kártyaelfogadásra nyitott kereskedőkkel. A POS terminálok telepítése után egy
átfogó kártyahasználat ösztönző kampány indul annak érdekében, hogy a
kártyabirtokosok figyelmét az újonnan bekötött boltokra irányítsák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >