Fél év alatt több mint ezer új MasterCard elfogadóhely létesült
A MasterCard 2008. júliusában indult kártyaelfogadás fejlesztési programjának köszönhetően eddig 1145 kis- és közepes méretű bolt tette lehetővé pénztáránál a kártyás fizetést.
Jelenleg Magyarország viszonylag fejlett a kibocsátott
kártyák számát tekintve (9 millió bankkártya jut 10 millió lakosra), ugyanakkor
a kártyahasználatot gyakran hátráltatja a kártyaelfogadás hiányossága,
elsősorban a kis- és közepes méretű boltok esetében. A MasterCard kereskedői
kampánya ennek helyzetnek a felismeréséből született, így elsősorban a
kiskereskedőkre fókuszál. Telefonos- és direkt marketing eszközök segítségével
próbálja ösztönözni a bankkártya elfogadást az ország 25 nagyvárosában és azok
vonzáskörzetében, beleértve Budapestet.
Az elfogadói hálózathoz újonnan csatlakozott boltok 40%-a
kifejezetten kis üzlet: éves forgalmuk nem teszi ki a 10 millió forintot, a
skála másik végén lévő, 30 milliónál is többet értékesítő üzletek a most
csatlakozott boltok 16%-át adják. A szerződött boltok fele műszaki, háztartási
és élelmiszerüzlet volt, míg a vendéglátást és a szépségápolást 24% képviselte.
A kampány bevon minden Magyarországon működő elfogadó bankot
és felkínálja nekik a lehetőséget, hogy a megkeressék és szerződést kössenek a
kártyaelfogadásra nyitott kereskedőkkel. A POS terminálok telepítése után egy
átfogó kártyahasználat ösztönző kampány indul annak érdekében, hogy a
kártyabirtokosok figyelmét az újonnan bekötött boltokra irányítsák.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >