Fejleszti online élelmiszer üzletágát az Asda
Új együttműködésről tett bejelentést az Asda: saját platformjára helyezi át online élelmiszerüzletágát a korábbi tulajdonos Walmart által kezelt rendszerekről.
A projekt során az Asda a Publicis Sapienttel dolgozik a kiskereskedelmi lánc e-kereskedelmi kapacitásának alakításán azzal a céllal, hogy 2024 áprilisáig új digitális platform jöhessen létre.
Az Asda szerint a Publicis Sapient alapvető SPEED (stratégia, termék, tapasztalat, mérnöki tevékenység, adat és mesterséges intelligencia) képességei segítségével olyan végponttól végpontig tartó átalakítást fognak megvalósítani, amely lehetővé teszi az Asda számára, hogy leváljon a Walmart rendszereiről és közben agilis működési modellt építsen ki.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Publicis Sapient-tel, az e-kereskedelmi platformok terén komoly tapasztalatokkal rendelkező, vezető digitális üzleti átalakítással foglalkozó vállalattal dolgozhatunk együtt”
– mondta Carl Dawson, az Asda alelnöke, CDO.
„Várakozással tekintünk az együttműködés és egy olyan platform létrejötte elébe, amely zökkenőmentes átállást tesz lehetővé vásárlóink számára a Walmart által működtetett örökölt rendszerről egy teljesen független, az Asda tulajdonában lévő platformra”.
Kapcsolódó cikkeink
Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >