Fejleszti online élelmiszer üzletágát az Asda
Új együttműködésről tett bejelentést az Asda: saját platformjára helyezi át online élelmiszerüzletágát a korábbi tulajdonos Walmart által kezelt rendszerekről.
A projekt során az Asda a Publicis Sapienttel dolgozik a kiskereskedelmi lánc e-kereskedelmi kapacitásának alakításán azzal a céllal, hogy 2024 áprilisáig új digitális platform jöhessen létre.
Az Asda szerint a Publicis Sapient alapvető SPEED (stratégia, termék, tapasztalat, mérnöki tevékenység, adat és mesterséges intelligencia) képességei segítségével olyan végponttól végpontig tartó átalakítást fognak megvalósítani, amely lehetővé teszi az Asda számára, hogy leváljon a Walmart rendszereiről és közben agilis működési modellt építsen ki.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Publicis Sapient-tel, az e-kereskedelmi platformok terén komoly tapasztalatokkal rendelkező, vezető digitális üzleti átalakítással foglalkozó vállalattal dolgozhatunk együtt”
– mondta Carl Dawson, az Asda alelnöke, CDO.
„Várakozással tekintünk az együttműködés és egy olyan platform létrejötte elébe, amely zökkenőmentes átállást tesz lehetővé vásárlóink számára a Walmart által működtetett örökölt rendszerről egy teljesen független, az Asda tulajdonában lévő platformra”.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >