Fejleszti karcagi elosztóközpontját a PENNY Market
Nagyszabású fejlesztésekbe kezdett karcagi elosztóközpontjában a PENNY Market. A várhatóan 2022 augusztusának végéig tartó munkálatok befejeztével a 2008 óta működő létesítmény külterülete 30 ezer, az épület pedig 10 ezer négyzetméterrel növekszik. Utóbbinak köszönhetően közel duplájára nő a tárolási kapacitás, így mintegy 500 termékkel gazdagodik a választék. A becslések szerint a vállalat közel 250 ezer kilométert takaríthat meg azáltal, hogy a bővített elosztóközpont közelében több helyi üzletet lesz képes kiszolgálni.
A karcagi fejlesztés a hazánkban 226 üzlettel és 3 logisztikai központtal működő vállalat fenntarthatósági stratégiáját szolgálja, ráadásul mintegy 40 új dolgozónak kínál majd munkalehetőséget.
– Vállalatunk kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolatainak ápolására is – nyilatkozta Florian Jens Naegele, a PENNY Market Magyarország vezérigazgatója. – Fontosnak tartjuk, hogy jelentős új beruházások és fejlesztések által nemcsak saját üzleti fejlődésünket, hanem a magyar gazdaság előrehaladását is támogassuk. //
Kapcsolódó cikkeink
25 millió fontból fejleszti a Britvic Egyesült Királyság-beli disztribúciós központját
25 millió fontot ruházott leicestershire-i országos elosztóközpontjának fejlesztésébe a Britvic.…
Tovább olvasom >Megugrott az Aldi biotermékeinek forgalma Spanyolországban
A német Aldi az elmúlt két évben jelentős növekedést tapasztalt…
Tovább olvasom >Elkezdődött a Lidl Magyarország eddigi legnagyobb logisztikai központjának építése
Megkezdődött a Lidl Magyarország ötödik, hazánkban az eddigi legnagyobb logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Suppan Gergely: stabil növekedés indulhat a kiskereskedelmi szektorban
Az utóbbi hónap adata biztató abból a szempontból, hogy elindulhat…
Tovább olvasom >Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >