Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
A magas fehérjetartalmú élelmiszerek piaca az elmúlt években látványos növekedésen ment keresztül – nemcsak nemzetközi szinten, hanem Magyarországon is. A tudatos táplálkozás térnyerése és az aktív életmódot követő fogyasztók növekvő száma egyre nagyobb igényt támaszt az olyan funkcionális termékek iránt, amelyek egyszerre kínálnak élvezeti értéket és táplálkozási előnyt. Erre a trendváltozásra reagálva a Danone nemcsak a tejtermékek piacán erősítette meg jelenlétét YoPRO márkájával, hanem a növényi szegmensben is, fehérjében gazdag megoldásokat vezetett be az Alpro Plant Protein termékcsalád kibővítésével.
A kereslet robbanásszerű növekedése Magyarországon
A magyar vásárlók egyre tudatosabban választanak, és határozott igény mutatkozik a magas proteintartalmú, hozzáadott értékkel rendelkező termékek iránt. A Danone tapasztalatai szerint ez a trend már messze nem csak a sportolókra korlátozódik, a fehérjedús termékek vásárlói köre meglehetősen széles. „Leginkább az egészségtudatos, aktív életmódot folytató emberek körében népszerű, akik odafigyelnek a kiegyensúlyozott táplálkozásra, és fontos számukra a fizikai teljesítmény fenntartása vagy javítása” – mondja Gerei Karina, a YoPRO márkáért felelős brand manager, aki szerint a fiatal felnőttek és a középkorúak körében különösen erős a jelenlét.„A magyar fogyasztók egyértelműen nyitottak a proteines termékek irányába, amit a YoPRO és az Alpro Plant Protein termékek növekvő népszerűsége is igazol”
„A kategória stabil növekedést mutat, és ebben fontos szerepet játszik a vásárlók célzott igénye és az egészségtudatosság erősödése.”
Amikor a fehérje a mindennapok része
Mivel a fehérje hozzájárul az izomtömeg növekedéséhez és fenntartásához, a vállalat innovációs portfóliójában, kiemelt szerepet kapnak a magas fehérjetartalmú termékek, melyek nem csak funkcionális szempontból előnyösek, de élvezeti értéket is kínálnak.
A növényi irány is erősödik: Alpro Plant Protein
„Büszkék vagyunk arra, hogy az Alpro az egyik első márka volt, amely magas proteintartalmú termékeket fejlesztett ki 100%-ban növényi alapon” –
„A magyar piacon jelen lévő Plant Protein italaink, növényi alapú szójagurtjaink és desszertjeink sikere is az egyre növekvő fogyasztói szükségletet és tudatos választást igazolja.”
Trendszerű növekedés és kommunikációs innováció
„A proteines termékek piacán egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a funkcionális előnyök, ugyanakkor a folyamatos íz- és formátuminnováció is kulcsfontosságú. A digitális csatornák és a tartalomgyártók szerepe pedig egyre erősebb, hiszen így érhetjük el hatékonyan a fiatalabb fogyasztókat”
Kapcsolódó cikkeink
Az idősek nagy része bizonytalan abban, hogy elegendő fehérjét fogyaszt-e
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Teljes értékű fehérje – mit is jelent valójában?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fehérjekeresletre reagálva bővíti amerikai gyártókapacitását a Danone
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

