Fehérjeforradalom: három új itallal bővíti funkcionális kínálatát a PepsiCo

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 10. 20. 11:02
🎧 Hallgasd a cikket:

A PepsiCo három népszerű italmárkáján keresztül lép szintet a funkcionális italok piacán: a Propel, a Muscle Milk és a Starbucks Coffee új, fehérjével dúsított változatai 2026 elején kerülnek forgalomba az Egyesült Államokban.

Fotó: PepsiCo

A vállalat célja, hogy termékei ne csupán a fehérjetartalommal, hanem az egészségre gyakorolt pozitív hatásukkal is kitűnjenek a versenytársak közül.

A Propel Clear Protein ízesített por formában érkezik, extra elektrolitokkal és rosttal, kifejezetten a GLP-1 gyógyszert szedő fogyasztók számára. A PepsiCo vezérigazgatója, Ramon Laguarta szerint a rost lehet a következő nagy trend a funkcionális italok világában – írja a Food Dive.

A Muscle Milk reformulálása révén selymesebb, shake-szerű állagot kap, mesterséges édesítőszerek és színezékek nélkül. Tápláló alternatívaként kínálkozik akár egész étkezést kiváltva vagy nassolás helyett. A márka arculata is megújul, hogy jobban tükrözze az új irányt.

A Starbucks-szal közösen fejlesztett fehérjés kávéital a fehérje mellett, rostot, vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaz majd, így a reggeli koffeinadag egyben tápláló választássá is válik.

A PepsiCo e lépései részei annak a hosszú távú stratégiának, amely a „jobb neked” termékekre épít. A cég korábban már piacra dobott mesterséges színezékektől és ízesítőktől mentes változatokat népszerű termékeiből, most pedig a fehérje kerül a fókuszba – egész napra szóló megoldásokkal.

Kapcsolódó cikkeink