Februárban megszűnik a Cadbury budapesti irodája
A vállalat új disztribúciós modellt vezet be Magyarországon, az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.
Az elmúlt évek során
a Cadbury jelentős összegeket ruházott be márkái,
így a Halls magyarországi pozíciójának
kiépítésébe és megszilárdításába.
A most bejelentett változtatással a cég tovább
kívánja erősíti a termékek piaci
pozícióját, miközben növeli az
elosztás hatékonyságát, és még
szélesebb körben teszi elérhetővé a
termékeket. A Cadbury tervei szerint a változtatás
közép- és hosszútávon stabil
alapokat teremthet a növekedés fenntartásához
és a tevékenység jövedelmezőségéhez.
A Cadbury mintegy 40 embert foglalkoztat Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az OKSZ tagjai azokért, akiknél nem jön a Jézuska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
