Februárban megszűnik a Cadbury budapesti irodája
A vállalat új disztribúciós modellt vezet be Magyarországon, az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.
Az elmúlt évek során
a Cadbury jelentős összegeket ruházott be márkái,
így a Halls magyarországi pozíciójának
kiépítésébe és megszilárdításába.
A most bejelentett változtatással a cég tovább
kívánja erősíti a termékek piaci
pozícióját, miközben növeli az
elosztás hatékonyságát, és még
szélesebb körben teszi elérhetővé a
termékeket. A Cadbury tervei szerint a változtatás
közép- és hosszútávon stabil
alapokat teremthet a növekedés fenntartásához
és a tevékenység jövedelmezőségéhez.
A Cadbury mintegy 40 embert foglalkoztat Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >