Februárban megszűnik a Cadbury budapesti irodája
A vállalat új disztribúciós modellt vezet be Magyarországon, az új kereskedelmi rendszer keretében 2009. február 1-től egyetlen disztribútor lesz felelős a Cadbury termékeinek magyarországi forgalmazásáért.
Az elmúlt évek során
a Cadbury jelentős összegeket ruházott be márkái,
így a Halls magyarországi pozíciójának
kiépítésébe és megszilárdításába.
A most bejelentett változtatással a cég tovább
kívánja erősíti a termékek piaci
pozícióját, miközben növeli az
elosztás hatékonyságát, és még
szélesebb körben teszi elérhetővé a
termékeket. A Cadbury tervei szerint a változtatás
közép- és hosszútávon stabil
alapokat teremthet a növekedés fenntartásához
és a tevékenység jövedelmezőségéhez.
A Cadbury mintegy 40 embert foglalkoztat Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >