Februárban kilencedszer indult a kampány a márkákért
Az idei mintegy 360 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert márkát sorakoztat fel 3.300 óriásplakáton és citylight poszteren.Ebben az évben a Beiersdorf, az
EVM, a Henkel, a Kométa, a Magyar Cukor, a Procter&Gamble,
a Reckitt-Benckiser, a Sara Lee és az Unilever márkái
vesznek részt az akcióban. A kampányt promóció
is támogatja, a vásárlók a www.marka.hu
weboldal nyereményjátékában tesztelhetik
tehetségüket és szerencséjüket.
A Magyar Márkaszövetség
2000-ben indította első kampányát a márkás
termékek népszerűsítésére. A
kezdetektől eddig összesen 30 FMCG-cég 70 márkája
vett részt a márkakampányokban, 2 milliárd
forintos összesített médiabüdzsével. A
kezdeményezés időközben más országokban
is sikert aratott, a hazai tapasztalatokat felhasználva a
német, lengyel, olasz, francia és norvég
piacokon is összefogtak a gyártók.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >