Februárban a „jószívűség” került a középpontba az Auchannál
Lezárult az Auchan Együtt. Szívvel, lélekkel. elnevezésű digitális adományozási programja, amellyel a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére gyűjtött Bizalompontokat a vásárlók és munkatársak bevonásával.
Az Auchan harmadszor használta a saját fejlesztésű, egyedi online adományozási módszerét, amelynek az idei kedvezményezettje A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány volt, akik több mint 37 millió Bizalompontos adományban részesültek az Auchan és a vásárlók összefogásának köszönhetően. Az adományozást a vállalat összekötötte a belső egészségmegőrző programjával is, amelynek az egészséges életmódra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos célja az volt, hogy a munkatársak által összegyűjtött sportos percek forintosított értékével támogassák az Alapítvány munkáját.
Február 28-án lezárult az Auchan digitális adománygyűjtése, amelyet a vállalat A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány részére indított. Az aktivitáshoz ismét azt az egyedi, digitális gyűjtési módot alkalmazta a vállalat, ami az áruházlánc hűségprogramján keresztül valósulhat meg. A vásárlók a saját Bizalomkártya fiókjukban a vásárlásaik után járó Bizalompontjaikból ajánlhattak fel csupán néhány kattintással, online az Alapítványnak, ami aztán egy erre létrehozott, levásárolható Bizalomkártyán gyűlt össze az Alapítványnak. A vállalat ezúttal is saját felajánlásával nyitotta meg a gyűjtést és 10 millió Bizalomponttal hívta csatlakozásra a vásárlóit. Ez az újfajta adományozási módszer előző évben lett nagy siker az Auchannál, hiszen számos előnye van; egyrészt az adományozóknak kevésbé megterhelő, hogy nem közvetlenül a saját pénztárcájukhoz kell nyúlniuk, nem időigényes, ugyanakkor biztonságos a folyamat, amivel az is nagyon jól követhető, hogy hogyan ér célba a felajánlás. Az év első gyűjtése rekorderedménnyel zárult, az Auchan a vásárlóival közösen több mint 37 millió Bizalompontot gyűjtött össze, ami több mint 18,5 millió forintot jelent. Az adományból az Alapítvány nagyon sok hasznos és szükséges eszközt tud majd vásárolni a GOKVI Gyermekszív Központnak.
A kampány ideje alatt a vállalat a munkatársai számára egészségprogramot hirdetett Auchan Fitt néven, amellyel a kedvezményezett szervezet profiljához igazítva a szív egészségének megőrzésére szerették volna felhívni a figyelmet. A munkatársak három héten keresztül minden nap különböző online sportlehetőségek közül választhattak, kipróbálhatták például a bodyartot, pilatest vagy a funkcionális edzést. Ehhez egy „kisokost” is készítettek, amelyben szerepeltek azok az egészséges életmód tanácsok is, amelyeket a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége a vállalat felkérésére állított össze, továbbá digitális kuponok, amelyekkel kedvezményesen vásárolhattak egészséges termékeket. A táplálkozásra és a sportra való figyelemfelhívás mellett a másik fontos cél az volt, hogy a munkatársak 144 ezer percet mozogjanak közösen három héten keresztül és ezzel járuljanak hozzá a gyűjtéshez. A munkavállalók lelkes részvételének köszönhetően a kitűzött célt sikerrel teljesítette az Auchan-csapat, és ezzel nem csak saját egészségüknek tettek jót, hanem további 144 ezer forinttal gazdagították A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt.
„Nagyon örülünk, hogy vásárlóinkkal és munkatársainkkal közösen támogathatjuk a Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítványt. Bízunk benne, hogy olyan eszközöket, valamint játékokat tudnak majd vásárolni az Auchan adományából, amelyek otthonosabbá teszik a gyermekek számára a kórházi körülményeket. Az Auchan Fitt vállalati programmal pedig a munkatársainkat szerettük volna motiválni az egészséges életmódra és a gyűjtésre egyaránt. Ismét kiderült, hogy mindig számíthatunk rájuk a jó cél érdekében” – mondta Yann Oudeard, az Auchan Magyarország Vásárló, Márka & e-kereskedelem igazgatója.
„Ma Magyarországon minden századik gyermek szívhibával születik. A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány 30 éve segíti a veleszületett szívbeteg újszülöttek, csecsemők és gyermekek gyógyulását. Alapítványunk fő célkitűzéseként számos olyan orvosi eszköz beszerzéséhez tudott anyagi hátteret biztosítani az elmúlt 30 évben, amely segített abban, hogy a GOKVI Gyermekszív Központ mára európai színvonalú, évente sok száz gyermeknek gyógyulást adó kórházzá válhasson.
Hálásan köszönjük az Auchannak és vásárlóiknak, hogy megtisztelték Alapítványukat bizalmukkal és Bizalompont-felajánlásukkal. Az adományozási program keretében összegyűlt Bizalompontok felhasználásával olyan termékeket, eszközöket vásárolhatunk, amelyek a Gyermekszív Központ osztályain fekvő gyermekek és a mellettük lévő szüleik komfortszintjét emelik majd. Köszönjük!” – mondta Dr. Ablonczy László, az Alapítvány elnöke, a GOKVI Gyermekszív Központ gyermekellátásért felelős orvosigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >