Fanta: Kóstolj bele a péntekbe!
Jövőre indul az üdítőital legújabb, globális reklámkampánya, melynek „Kóstolj bele a péntekbe” üzenetével a péntekek felszabadultságát igyekeznek átvinni a márkára.
Új nemzetközi kampányt indít "Kóstolj bele a péntekbe" ('Grab a taste of Friday') szlogennel a Coca-Cola Fanta márkája. Az üdítőital a péntekek által képviselt, felszabadult érzést igyekszik átadni hamarosan jelentkező kampányában.
A tervezett kampányelemek között limitált kiadású palackok, valamint a Fanta nevével fémjelzett események is szerepelnek, az integráltra tervezett, hagyományos reklámok mellett. A 2010-ben debütáló, "pénteki" designnal ellátott palackokat, a hirdetéseket és a rendezvényeket egyaránt úgy tervezték meg, hogy a márka fő célcsoportját adó tiniket és azok szüleit is megszólítsák.
A kampány felvezetéseként decemberben a londoni Piccadilly téren helyezett el egy, a péntekig hátralévő időt mutató, közterületi fényreklámot a Fanta. Az első megjelenést a márka ígéretei szerint a következő 12 hónap során számos piacon továbbiak követik – írja a Marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >