Fanta: Kóstolj bele a péntekbe!
Jövőre indul az üdítőital legújabb, globális reklámkampánya, melynek „Kóstolj bele a péntekbe” üzenetével a péntekek felszabadultságát igyekeznek átvinni a márkára.
Új nemzetközi kampányt indít "Kóstolj bele a péntekbe" ('Grab a taste of Friday') szlogennel a Coca-Cola Fanta márkája. Az üdítőital a péntekek által képviselt, felszabadult érzést igyekszik átadni hamarosan jelentkező kampányában.
A tervezett kampányelemek között limitált kiadású palackok, valamint a Fanta nevével fémjelzett események is szerepelnek, az integráltra tervezett, hagyományos reklámok mellett. A 2010-ben debütáló, "pénteki" designnal ellátott palackokat, a hirdetéseket és a rendezvényeket egyaránt úgy tervezték meg, hogy a márka fő célcsoportját adó tiniket és azok szüleit is megszólítsák.
A kampány felvezetéseként decemberben a londoni Piccadilly téren helyezett el egy, a péntekig hátralévő időt mutató, közterületi fényreklámot a Fanta. Az első megjelenést a márka ígéretei szerint a következő 12 hónap során számos piacon továbbiak követik – írja a Marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >