Fanta imázs építés Windows Live Messengerrel
A 13-24 éves internetező korosztály hetente átlagosan hét órán keresztül használ valamilyen azonnali üzenetküldő szolgáltatást.
Nem meglepő tehát, hogy a
Coca-Cola Magyarország, Fanta márkájának
imázsépítésére a Windows Live
Messengert szemelte ki: a felhasználók által
kedvelt smileykat, személyre szabható háttereket,
avatárokat saját brandjére formálta, és
február elejétől azokat bármelyik felhasználó
kiválaszthatja magának. A Fanta figurák bevezető
kampányában egy animációkat készítő
oldal is helyet kapott. A Fanta. Játssz még! website-on
a felhasználók a saját fotójukkal
ellátott Fanta winkeket közvetlenül a Windows Live
Messengerükbe tölthetik.
A fiatalok internetezés
közben az idejük mintegy egyharmadát kommunikációra
(email, VOIP, instant messenger) használják, így
ezeken a csatornákon a hirdetőknek szinte szükségszerű
megjelenni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >