Fanta imázs építés Windows Live Messengerrel
A 13-24 éves internetező korosztály hetente átlagosan hét órán keresztül használ valamilyen azonnali üzenetküldő szolgáltatást.
Nem meglepő tehát, hogy a
Coca-Cola Magyarország, Fanta márkájának
imázsépítésére a Windows Live
Messengert szemelte ki: a felhasználók által
kedvelt smileykat, személyre szabható háttereket,
avatárokat saját brandjére formálta, és
február elejétől azokat bármelyik felhasználó
kiválaszthatja magának. A Fanta figurák bevezető
kampányában egy animációkat készítő
oldal is helyet kapott. A Fanta. Játssz még! website-on
a felhasználók a saját fotójukkal
ellátott Fanta winkeket közvetlenül a Windows Live
Messengerükbe tölthetik.
A fiatalok internetezés
közben az idejük mintegy egyharmadát kommunikációra
(email, VOIP, instant messenger) használják, így
ezeken a csatornákon a hirdetőknek szinte szükségszerű
megjelenni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >