Fanta és utcaszínház
Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.
„Május 2-től úgynevezett „Fanta Bőrönd" emberek járják
Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészek játékos, humoros
módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett. A
színészek testbeszéddel, illetve arcmimikával vonják magukra a figyelmet és
csalnak mosolyt a járókelők arcára.
A most bemutatásra kerülő új Fanta ízét Thaiföld ihlette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ…
Tovább olvasom >Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674…
Tovább olvasom >A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos…
Tovább olvasom >