Fanta és utcaszínház
Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.
„Május 2-től úgynevezett „Fanta Bőrönd" emberek járják
Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészek játékos, humoros
módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett. A
színészek testbeszéddel, illetve arcmimikával vonják magukra a figyelmet és
csalnak mosolyt a járókelők arcára.
A most bemutatásra kerülő új Fanta ízét Thaiföld ihlette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >