Fanta és utcaszínház
Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.
„Május 2-től úgynevezett „Fanta Bőrönd" emberek járják
Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészek játékos, humoros
módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett. A
színészek testbeszéddel, illetve arcmimikával vonják magukra a figyelmet és
csalnak mosolyt a járókelők arcára.
A most bemutatásra kerülő új Fanta ízét Thaiföld ihlette.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >