Fanta és utcaszínház
Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.
„Május 2-től úgynevezett „Fanta Bőrönd" emberek járják
Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészek játékos, humoros
módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett. A
színészek testbeszéddel, illetve arcmimikával vonják magukra a figyelmet és
csalnak mosolyt a járókelők arcára.
A most bemutatásra kerülő új Fanta ízét Thaiföld ihlette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >