Fanta és utcaszínház
Fanta World Mangó néven új termékkel jelentkezik a Coca-Cola Magyarország, amit újszerű kommunikációs eszközzel népszerűsít a cég.
„Május 2-től úgynevezett „Fanta Bőrönd" emberek járják
Budapest forgalmasabb csomópontjait, pályaudvarait. Színészek játékos, humoros
módon bemutatják a Fanta Világ életérzést, amely hazánkba is megérkezett. A
színészek testbeszéddel, illetve arcmimikával vonják magukra a figyelmet és
csalnak mosolyt a járókelők arcára.
A most bemutatásra kerülő új Fanta ízét Thaiföld ihlette.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >