Idén teljesen megújul a Fanta márka
Új csomagolással és egészen újszerű marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezik idén a Fanta. A számos európai országban kiváló eredményeket hozó, spirál formájú, csavart PET-palack, valamint a felfrissített logó és márkaarculat bevezetését széles körű, integrált kampánnyal támogatja a Coca-Cola Magyarország. Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren, valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók. A kampány része a Fanta chill-out zóna roadshow is: a tinik három budapesti és három vidéki plázában lazulhatnak, és közben telefonjukról irányíthatnak egy óriás Pac-Man játékot.
A Coca-Cola vállalat három népszerű fiatal véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben
Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >