Idén teljesen megújul a Fanta márka
Új csomagolással és egészen újszerű marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezik idén a Fanta. A számos európai országban kiváló eredményeket hozó, spirál formájú, csavart PET-palack, valamint a felfrissített logó és márkaarculat bevezetését széles körű, integrált kampánnyal támogatja a Coca-Cola Magyarország. Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren, valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók. A kampány része a Fanta chill-out zóna roadshow is: a tinik három budapesti és három vidéki plázában lazulhatnak, és közben telefonjukról irányíthatnak egy óriás Pac-Man játékot.
A Coca-Cola vállalat három népszerű fiatal véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >