Idén teljesen megújul a Fanta márka
Új csomagolással és egészen újszerű marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezik idén a Fanta. A számos európai országban kiváló eredményeket hozó, spirál formájú, csavart PET-palack, valamint a felfrissített logó és márkaarculat bevezetését széles körű, integrált kampánnyal támogatja a Coca-Cola Magyarország. Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren, valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók. A kampány része a Fanta chill-out zóna roadshow is: a tinik három budapesti és három vidéki plázában lazulhatnak, és közben telefonjukról irányíthatnak egy óriás Pac-Man játékot.
A Coca-Cola vállalat három népszerű fiatal véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >