A Facebook-felhasználók választották ki az új Fantát
Rajongói kezébe adta a márka jövőjét a Fanta: 32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát. Március közepétől országszerte kapható az új, cukormentes Fanta Eper-Kivi Zero.
Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.
A Fanta márka évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat a fiatalokkal való kommunikációban. A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.
A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.
Az új Fanta Eper-Kivi Zero ízváltozat bevezető kampánya április 2-án indul, a televíziós reklámfilm mellett erős digitális és közösségimédia-támogatással, illetve Puskás Peti, és a fiatalok körében népszerű további influencerek és vloggerek bevonásával.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A Nective saját fejlesztésű rendszerei az ESG-célokat szolgálják
A magyar tulajdonban lévő hardver- és szoftverfejlesztéssel foglalkozó technológiai vállalkozás,…
Tovább olvasom >