Ezernél tart a PEPCO
Megnyitotta ezredik áruházát Európában a PEPCO. A ruházati és lakásfelszerelési cikkeket forgalmazó diszkont üzletlánc 2015-ben adta át első üzletét Magyarországon, és jelenleg országszerte 63 boltot üzemeltet.
A cég 1999-ben kezdte meg kereskedelmi tevékenységét Lengyelországban, majd 2004-ben vette fel a PEPCO márkanevet, és azóta dinamikusan fejlődik. A vállalat 2007-ben ünnepelte századik üzletének megnyitását, az elmúlt majdnem tíz év alatt pedig a tízszeresére emelkedett áruházainak száma. A PEPCO üzleteibe havonta 8 millió európai vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >