Ezernél tart a PEPCO
Megnyitotta ezredik áruházát Európában a PEPCO. A ruházati és lakásfelszerelési cikkeket forgalmazó diszkont üzletlánc 2015-ben adta át első üzletét Magyarországon, és jelenleg országszerte 63 boltot üzemeltet.
A cég 1999-ben kezdte meg kereskedelmi tevékenységét Lengyelországban, majd 2004-ben vette fel a PEPCO márkanevet, és azóta dinamikusan fejlődik. A vállalat 2007-ben ünnepelte századik üzletének megnyitását, az elmúlt majdnem tíz év alatt pedig a tízszeresére emelkedett áruházainak száma. A PEPCO üzleteibe havonta 8 millió európai vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >