Ezernél tart a PEPCO
Megnyitotta ezredik áruházát Európában a PEPCO. A ruházati és lakásfelszerelési cikkeket forgalmazó diszkont üzletlánc 2015-ben adta át első üzletét Magyarországon, és jelenleg országszerte 63 boltot üzemeltet.
A cég 1999-ben kezdte meg kereskedelmi tevékenységét Lengyelországban, majd 2004-ben vette fel a PEPCO márkanevet, és azóta dinamikusan fejlődik. A vállalat 2007-ben ünnepelte századik üzletének megnyitását, az elmúlt majdnem tíz év alatt pedig a tízszeresére emelkedett áruházainak száma. A PEPCO üzleteibe havonta 8 millió európai vásárló látogat el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >