Ezer Lámpás Éjszakája: az eltűnt gyermekek világnapja
Ezer iskoláskorú gyermeket keres a rendőrség
Tizenháromezer fiatalkorú eltűnését jelentették be az elmúlt egy évben Magyarországon. Megújul a Tejesdoboz akció és kibővül az Iskolatej akcióval. A Szentkirályi ásványvíz csoport is csatlakozott a programhoz az Emese termékkel. A kezdeményezés élére a TakarékPont állt.
Kilenc gyerek került elő a tejesdobozok segítségével
Sikeresnek bizonyult a 2011-ben elindított Ezer Lámpás Éjszakája program keretében megvalósított Tejesdoboz akció. Az Alföldi Tej Kft jóvoltából közel 30 nyomtalanul eltűnt gyermek képe került fel a dobozokra. Közülük kilencen elő is kerültek. Több mint 3 millió, az eltűnt gyerekek képeivel ellátott tejesdoboz került eddig forgalomba, de az idei évtől nem csak megújul, hanem kibővül a kampány. A társadalmi célú kezdeményezés idén kiegészül az Iskolatej akcióval. Ennek keretében havonta 2-300 ezer iskolatejre kerülnek rá az eltűnt gyerekek fotói.
Előrelépést jelent, hogy májustól az ügy mellé állt a Szentkirályi cégcsoport is. 5 millió Emese ásványvizes palack kerül a boltokba, amelyeken szintén helyet kapnak eltűnt gyerekek fotói és adatai, bízva abban, hogy idén még több kiskorú kerül elő.
Pénzintézet is keresi az eltűnt gyerekeket!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >