Ezer Lámpás Éjszakája: az eltűnt gyermekek világnapja
Ezer iskoláskorú gyermeket keres a rendőrség
Tizenháromezer fiatalkorú eltűnését jelentették be az elmúlt egy évben Magyarországon. Megújul a Tejesdoboz akció és kibővül az Iskolatej akcióval. A Szentkirályi ásványvíz csoport is csatlakozott a programhoz az Emese termékkel. A kezdeményezés élére a TakarékPont állt.
Kilenc gyerek került elő a tejesdobozok segítségével
Sikeresnek bizonyult a 2011-ben elindított Ezer Lámpás Éjszakája program keretében megvalósított Tejesdoboz akció. Az Alföldi Tej Kft jóvoltából közel 30 nyomtalanul eltűnt gyermek képe került fel a dobozokra. Közülük kilencen elő is kerültek. Több mint 3 millió, az eltűnt gyerekek képeivel ellátott tejesdoboz került eddig forgalomba, de az idei évtől nem csak megújul, hanem kibővül a kampány. A társadalmi célú kezdeményezés idén kiegészül az Iskolatej akcióval. Ennek keretében havonta 2-300 ezer iskolatejre kerülnek rá az eltűnt gyerekek fotói.
Előrelépést jelent, hogy májustól az ügy mellé állt a Szentkirályi cégcsoport is. 5 millió Emese ásványvizes palack kerül a boltokba, amelyeken szintén helyet kapnak eltűnt gyerekek fotói és adatai, bízva abban, hogy idén még több kiskorú kerül elő.
Pénzintézet is keresi az eltűnt gyerekeket!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >