Ezer Lámpás Éjszakája: az eltűnt gyermekek világnapja
Ezer iskoláskorú gyermeket keres a rendőrség
Tizenháromezer fiatalkorú eltűnését jelentették be az elmúlt egy évben Magyarországon. Megújul a Tejesdoboz akció és kibővül az Iskolatej akcióval. A Szentkirályi ásványvíz csoport is csatlakozott a programhoz az Emese termékkel. A kezdeményezés élére a TakarékPont állt.
Kilenc gyerek került elő a tejesdobozok segítségével
Sikeresnek bizonyult a 2011-ben elindított Ezer Lámpás Éjszakája program keretében megvalósított Tejesdoboz akció. Az Alföldi Tej Kft jóvoltából közel 30 nyomtalanul eltűnt gyermek képe került fel a dobozokra. Közülük kilencen elő is kerültek. Több mint 3 millió, az eltűnt gyerekek képeivel ellátott tejesdoboz került eddig forgalomba, de az idei évtől nem csak megújul, hanem kibővül a kampány. A társadalmi célú kezdeményezés idén kiegészül az Iskolatej akcióval. Ennek keretében havonta 2-300 ezer iskolatejre kerülnek rá az eltűnt gyerekek fotói.
Előrelépést jelent, hogy májustól az ügy mellé állt a Szentkirályi cégcsoport is. 5 millió Emese ásványvizes palack kerül a boltokba, amelyeken szintén helyet kapnak eltűnt gyerekek fotói és adatai, bízva abban, hogy idén még több kiskorú kerül elő.
Pénzintézet is keresi az eltűnt gyerekeket!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IFFA 2025: A hús- és fehérjeipar vezető világvására
A frankfurti IFFA szakvásár a nemzetközi hús- és fehérjeipar legnagyobb…
Tovább olvasom >Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >