Ezen a hétvégén még folytatódik a Magyar Vöröskereszt adománygyűjtése az Auchan áruházakban
A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat a megyei szervezeteiken keresztül a nélkülözőknek, elsősorban családoknak. A rászorulók száma folyamatosan nő, ezért minden segítségre szükség van. Továbbra is elsősorban tartós élelmiszereket, édességet, valamint tisztító- és tisztálkodási szereket várnak.
Péntek 10 órától vasárnap 18 óráig tart még az „Egy csomag szeretet” adománygyűjtés, amit hazánk legnagyobb humanitárius szervezete az Auchan Magyarországgal közösen szervez. Az országos gyűjtésnek ezúttal is az áruházlánc 24 üzlete ad helyet. Főleg konzerveket, száraz babot és lencsét, rizst, száraz tésztát, lisztet, zabpelyhet, instant kakaót, gyümölcsteát, kisdobozos gyümölcsleveket, tartós tejet, bébiételeket várnak, valamint mosó- és mosogatószert, szappant, fogkefét, fogkrémet, fertőtlenítőszereket, általános tisztítószereket. A felsorolás szórólapokon kint lesz minden áruházban.
Vasárnap 18 óráig még online is lehet adományozni az “Adomány” vagy a “Vöröskereszt” néven megtalálható egységcsomag megvásárlásával, amelynek értéke 3999 forint, és többféle száraztésztát, étolajat, lisztet, cukrot és gyümölcsteát tartalmaz.
Az összegyűlt adományokból szakszerűen összeállított segélycsomagokat még az ünnepek előtt elviszi a nélkülözőknek az országos hálózattal rendelkező Magyar Vöröskereszt.
Kapcsolódó cikkeink
Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >