Ezek Németország legértékesebb márkái a Kantar szerint
Nyilvánosságra hozta a Kantar a legértékesebb németországi márkákat soroló BrandZ Top50 listáját, melyen számos kiskereskedő szerepel és a diszkontok dominálnak.
A Kantar listáján a 11 márkát felvonultató kiskereskedelem a legnagyobb szegmens és 49,2 milliárd dollárral (45,24 milliárd eurót) a harmadik legnagyobb értéket képviseli.
Az Aldi márkaértéke 17%-kal nőtt 2021-hez képest, ezzel összességében a hetedik helyre került, de a rivális Lidl márkaértéke is jelentősen (23%) emelkedett, amivel a 10. helyet szerezte meg.
A dm drogérialánc 17%-os márkaérték-növekedéssel a 25. helyre került, míg a Rossmann esetében 15%-os növekedést mért a Kantar, ami a 29. helyre volt elegendő.
Az Edekát márkaértékének 26%-os javulása a 21. helyre hozta. A Kaufland 20%-os növekedéssel a 31. helyen végzett, a REWE pedig 25%-nyi növekedéssel a 34. helyet szerezte meg.
A kiskereskedők között szerepel még a Zalando (26.), az Otto (35.), a Fielman (45.) és a Tchibo (49.).
Élelmiszerek és italok
A lista legmagasabban rangsorolt élelmiszermárkája a Knorr a 17. helyre került, bár márkaértéke a két évvel ezelőttihez képest 18%-kal csökkent.
A listára újonnan felkerült Jacobs a 30. helyen nyitott, míg az újra felkerülő Dr. Oetker a 43. helyen áll.
Az egyetlen alkoholos italmárka a lista 40. helyén a Beck’s.
Testápolás és háztartás
A testápolási kategória legértékesebb márkája Németországban a Beiersdorf tulajdonában lévő Nivea a 16. helyen áll, és az elmúlt két évben 24%-os márkaérték-csökkenést tapasztalt.
Vele szemben a Schwarzkopf márkaértéke jelentősen (30%) visszaesett és kilenc helyet rontva az 50. helyre csúszott vissza.
A Home Care márkák közül a listán egyedül a Persil (47. hely) szerepel, amelynek márkaértéke 26%-kal csökkent az elmúlt két évben.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >