Ezek Németország legértékesebb márkái a Kantar szerint
Nyilvánosságra hozta a Kantar a legértékesebb németországi márkákat soroló BrandZ Top50 listáját, melyen számos kiskereskedő szerepel és a diszkontok dominálnak.
A Kantar listáján a 11 márkát felvonultató kiskereskedelem a legnagyobb szegmens és 49,2 milliárd dollárral (45,24 milliárd eurót) a harmadik legnagyobb értéket képviseli.
Az Aldi márkaértéke 17%-kal nőtt 2021-hez képest, ezzel összességében a hetedik helyre került, de a rivális Lidl márkaértéke is jelentősen (23%) emelkedett, amivel a 10. helyet szerezte meg.
A dm drogérialánc 17%-os márkaérték-növekedéssel a 25. helyre került, míg a Rossmann esetében 15%-os növekedést mért a Kantar, ami a 29. helyre volt elegendő.
Az Edekát márkaértékének 26%-os javulása a 21. helyre hozta. A Kaufland 20%-os növekedéssel a 31. helyen végzett, a REWE pedig 25%-nyi növekedéssel a 34. helyet szerezte meg.
A kiskereskedők között szerepel még a Zalando (26.), az Otto (35.), a Fielman (45.) és a Tchibo (49.).
Élelmiszerek és italok
A lista legmagasabban rangsorolt élelmiszermárkája a Knorr a 17. helyre került, bár márkaértéke a két évvel ezelőttihez képest 18%-kal csökkent.
A listára újonnan felkerült Jacobs a 30. helyen nyitott, míg az újra felkerülő Dr. Oetker a 43. helyen áll.
Az egyetlen alkoholos italmárka a lista 40. helyén a Beck’s.
Testápolás és háztartás
A testápolási kategória legértékesebb márkája Németországban a Beiersdorf tulajdonában lévő Nivea a 16. helyen áll, és az elmúlt két évben 24%-os márkaérték-csökkenést tapasztalt.
Vele szemben a Schwarzkopf márkaértéke jelentősen (30%) visszaesett és kilenc helyet rontva az 50. helyre csúszott vissza.
A Home Care márkák közül a listán egyedül a Persil (47. hely) szerepel, amelynek márkaértéke 26%-kal csökkent az elmúlt két évben.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >