Ezek lesznek a Magyar Posta logisztikai szolgáltatásának fix árai a magyar webshopokban
Egy 2023-as rendelet szerint a kormány előírná a webshopoknak, hogy a Magyar Posta logisztikai szolgáltatását is felajánlják a vásárlóiknak.
Bár a szakmának egyelőre nem egyértelmű, hogy a gyakorlatban ez hogyan valósul majd meg, a Magyar Posta a honlapján már közzétett egy árlistát – mutat rá az Infostart.
A webáruházi regisztráció néven futó tájékoztatóban azt írják, „az Ön honlapján – egyedi szerződés eltérő rendelkezése hiányában – a társaságunk általános szerződési feltételekben alkalmazott alábbi árakat szükséges feltüntetni.”
- Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
- Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.
A fenti díjak igénybevételéhez nem szükséges egyedi szerződést kötni társaságunkkal, elegendő egy űrlapot kitölteni. Ami pedig mellbe vághatja a webshoposokat, az a következő mondat:
Amennyiben az általános szerződési feltételeinkben meghatározott postai szolgáltatást veszi igénybe, abban az esetben az Ön vásárlója által megrendelt terméket nem áll módunkban az Ön telephelyén felvenni.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >A Gebrüder Weiss Kft. 10 milliárd forintos beruházása a logisztika jövőjébe
Átadták a Gebrüder Weiss Kft. új, 10 milliárd forint értékű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >Reacty Digital kutatás: Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás
Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra,…
Tovább olvasom >