Ezek az évszázad legértékesebb vállalatai
Elektronikai, FMCG, informatikai és autógyártó cég egyaránt található a listán.
Az Interbrands három kulcsfontosságú mutatót használ a márkaérték meghatározásához: a márkás termékek vagy szolgáltatások pénzügyi teljesítményét, a márka szerepét a vásárlási döntési folyamatban és a márka erősségét.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Leköszön posztjáról Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary igazgatóságának elnöke
A Shell Hungary zRt. bejelenti, hogy Istenesné Solti Andrea, a…
Tovább olvasom >Bolti eszközök és berendezések, 1. rész: Kevesebb kibocsátás, több kontroll
A kiskereskedelmi terek átalakulása ma már nem csupán esztétikai vagy…
Tovább olvasom >A magyarok többségének jó a kapcsolata a kollégáival és ezen a home office sem változtatott
Tízből hét hazai munkavállaló szerint jó a légkör a munkahelyén,…
Tovább olvasom >