Ezek az évszázad legértékesebb vállalatai
Elektronikai, FMCG, informatikai és autógyártó cég egyaránt található a listán.
Az Interbrands három kulcsfontosságú mutatót használ a márkaérték meghatározásához: a márkás termékek vagy szolgáltatások pénzügyi teljesítményét, a márka szerepét a vásárlási döntési folyamatban és a márka erősségét.
Kapcsolódó cikkeink
Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
A friss gyümölcsöt és gyümölcsleveket forgalmazó Dole és a Pernod…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
A vásárlási döntés pillanatában a verseny kiélezettebb, mint valaha: csökkenő…
Tovább olvasom >Piackutatás új köntösben: új külső, régi értékek
A YouGov globális kutatócégként vette át a GfK Háztartáspanel üzletágát…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >Augusztusban négyhavi csúcsára ért fel a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >