Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az érdeklődés a medencék és mobilklímák iránt, viszont egyre többen vágynak biciklire, cserépkályhára, sparheltre vagy épp napelemre. Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a Vatera top 10-ben.
Így alakultak a keresések az oldalon az elmúlt időszakban:
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2021. 30. hetében:
- kerékpár
- Lego
- Matchbox
- Schenk (játékfigura-márka)
- Moletti (ruhák)
- gombfoci
- Parkside (barkácseszközök)
- airsoft (sport-légfegyver)
- forma-1 jegy
- medence
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2022. 30. hetében:
- kerékpár
- sparhelt
- Matchbox
- napelem
- cserépkályha
- Lego
- gombfoci
- elektromos roller
- kanapé
- forma-1 jegy
A teljes anyag a Pénzcentrum oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >