Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az érdeklődés a medencék és mobilklímák iránt, viszont egyre többen vágynak biciklire, cserépkályhára, sparheltre vagy épp napelemre. Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a Vatera top 10-ben.
Így alakultak a keresések az oldalon az elmúlt időszakban:
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2021. 30. hetében:
- kerékpár
- Lego
- Matchbox
- Schenk (játékfigura-márka)
- Moletti (ruhák)
- gombfoci
- Parkside (barkácseszközök)
- airsoft (sport-légfegyver)
- forma-1 jegy
- medence
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2022. 30. hetében:
- kerékpár
- sparhelt
- Matchbox
- napelem
- cserépkályha
- Lego
- gombfoci
- elektromos roller
- kanapé
- forma-1 jegy
A teljes anyag a Pénzcentrum oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >NAV: a lakosság csak megbízható, ismert online áruházakból rendeljen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) azt tanácsolja a lakosságnak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >