Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az érdeklődés a medencék és mobilklímák iránt, viszont egyre többen vágynak biciklire, cserépkályhára, sparheltre vagy épp napelemre. Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a Vatera top 10-ben.

Növekvő benzinárak mellett jó, ha van
Így alakultak a keresések az oldalon az elmúlt időszakban:
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2021. 30. hetében:
- kerékpár
- Lego
- Matchbox
- Schenk (játékfigura-márka)
- Moletti (ruhák)
- gombfoci
- Parkside (barkácseszközök)
- airsoft (sport-légfegyver)
- forma-1 jegy
- medence
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2022. 30. hetében:
- kerékpár
- sparhelt
- Matchbox
- napelem
- cserépkályha
- Lego
- gombfoci
- elektromos roller
- kanapé
- forma-1 jegy
A teljes anyag a Pénzcentrum oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Delhaize Belgium ingyenessé teszi az online rendelések üzletbeli átvételét
A Delhaize Belgium bejelentette, hogy eltörli az online rendelések üzletbeni…
Tovább olvasom >Tovább szárnyal az online kereskedelem Romániában
Az online költések összege Romániában tavaly elérte a 11,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >