Ezek a termékek a leginkább keresettek most, válság idején
Az online kereskedelmet is alaposan átalakítja a válsághelyzet: visszaszorult az érdeklődés a medencék és mobilklímák iránt, viszont egyre többen vágynak biciklire, cserépkályhára, sparheltre vagy épp napelemre. Azt követően, hogy a kormány július 21-én az augusztus 1-jével hatályba lépő változások konkrétumait is ismertette, tovább bővült a rezsicsökkentéssel kapcsolatba hozható keresések aránya a Vatera top 10-ben.
Így alakultak a keresések az oldalon az elmúlt időszakban:
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2021. 30. hetében:
- kerékpár
- Lego
- Matchbox
- Schenk (játékfigura-márka)
- Moletti (ruhák)
- gombfoci
- Parkside (barkácseszközök)
- airsoft (sport-légfegyver)
- forma-1 jegy
- medence
Top 10 keresés a Vatera.hu oldalon 2022. 30. hetében:
- kerékpár
- sparhelt
- Matchbox
- napelem
- cserépkályha
- Lego
- gombfoci
- elektromos roller
- kanapé
- forma-1 jegy
A teljes anyag a Pénzcentrum oldalán olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Az Alza magyarországi piacvezető ambíciói és a hagyományos boltok felé történő visszarendeződés
Forrás Ákos, az Alza magyarországi country managere a Pénzcentrumnak adott…
Tovább olvasom >Raskó György: az alapvető élelmiszerek megvásárlása is komoly kihívást jelent számos magyar háztartás számára
A magyar lakosság körében továbbra is érzékelhető az elszegényedés súlyos…
Tovább olvasom >Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >