Ez is megvolt!
Idén már negyedszer rendezték meg a 2006-ban a Magyar Turizmus Zrt. kezdeményezésére indult, s a számadatokat illetően egyre sikeresebbnek tekinthető Torkos Csütörtök akciót. A szervezők legfrissebb összesítése szerint ezen a napon országszerte közel 1300 étteremben mintegy 230 ezren ettek. Az idén február 26-ra meghirdetett akció előtt sok helyen már akkor asztalt kellett foglalni, amikor még az egyes üzletek közzé sem tették, mit adnak aznap féláron. A Torkos Csütörtökökön évről évre megtelnek az akcióban résztvevő éttermek, annak ellenére, hogy már nem feltétel az 50 százalékos árkedvezmény. Az interneten olvasott reakciókból – az előző évekhez hasonlóan – idén is azt a következtetést vonhatjuk le, hogy a szakma egyik fele korrekt módon teljesített, a másik – finoman fogalmazva – inkább ár-érték-arányosra redukálta a szolgáltatást és a minőséget.
A négy éve kitűzött célok így hangzottak: a magyar gasztronómia lépjen előbbre, az „átlag magyar” fedezze fel az étterembe járást mint egyéni vagy családi programot! Nos, egyvalami az elmúlt esztendők alatt kétségkívül bebizonyosodott: olcsóbban szívesebben eszik a vendég, mint drágábban. Hogy az eredeti cél megvalósult-e, annak megválaszolását az Olvasóra bízzuk. Nos, a sikert illetően (értsd alatta a sok vendéget) pedig a marketinges kisördög énünk teszi fel a kérdést: biztos, hogy az év többi napján megfelelő az árképzésünk? Biztos, hogy jól ismerjük a vendég igényeit? Tudjuk, hogy mikor és milyen engedményekkel kifizetődő promóciókat terveznünk? E kérdéseket nyilván mások is feltették már maguknak, mert mind több vendéglátóhelytől vagy helyi „érdekszövetségektől” halljuk, hogy az árakciókat kiterjesztik az év más napjaira is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >