Ez idegesíti a legjobban az embereket bevásárlás közben
Az élelmiszerbolti vásárlás gyakran egy egyszerű és rutinszerű tevékenység, azonban bizonyos viselkedésformák jelentősen befolyásolhatják a vásárlás élményét, és másokat zavarhatnak. A Treadmill Reviews által végzett kutatás feltárta azokat a viselkedéseket, amelyek az élelmiszerboltokban a legnagyobb illetlenségnek számítanak.
Az egyik leggyakoribb kellemetlenség, amely a vásárlók 72%-át zavarja, a bevásárlókocsik parkolóban hagyása. Ez akadályozhatja a parkolást és veszélyt jelenthet a járművek és a gyalogosok számára. A második leggyakoribb udvariatlanság a kasszasor elhagyása egy másik termékért, miközben a sorban állnak. Ezt a vásárlók 80%-a tartja udvariatlannak, mivel ez lelassítja a sort, és hosszabb várakozást okoz másoknak.
A felmérés rávilágít arra is, hogy az emberek rendkívül érzékenyek a sorban való bevágásra és a személyes tér megsértésére. A válaszadók 99%-a kifejezetten zavarónak találta a bevágást, míg 94% a személyes tér megsértését. Az élelmiszerboltban történő gyors sorban való visszaélések is jelentős ellenszenvre találtak, 89%-os aránnyal.
Az élelmiszerboltban tapasztalt egyéb zavaró viselkedésformák közé tartozik a gyerekek rossz viselkedése, amelyet a vásárlók 92%-a talál nem kívánatosnak. Az előzetesen nem megfelelő helyre tett termékek, különösen a romlandó élelmiszerek, szintén frusztrációt okoznak (97% és 79%). Az élelmiszerek fizetés előtti kóstolgatása vagy elfogyasztása szintén elfogadhatatlan a válaszadók számára, 80%-os, illetve 78%-os aránnyal.
Összességében a felmérésből kiderült, hogy a vásárlók 91%-a zavarónak tartja az udvariatlan vagy tapintatlan magatartást. Az élelmiszervásárlás élményének javítása érdekében a vásárlóknak be kell tartaniuk az alapvető bolti etikettet, így mindenki számára kellemesebb és gördülékenyebb lesz az élelmiszerbolti vásárlás.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok háromnegyede jól ismeri az AI-t – derült ki az Ipsos globális felméréséből
Az Ipsos 2024-es AI Monitor jelentése átfogó képet nyújt arról,…
Tovább olvasom >Az AI által generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >