Ez év nyarától már a LIDL áruházakban is értékesít instore kommunikációs eszközöket a POS Media Célcsoport Hungary
2011 tavaszán együttműködési szerződést kötött az André Media Hungary és a POS Media Célcsoport Hungary a bevásárlókocsikon elhelyezett hirdetések és a következő vásárló rudak értékesítésére vonatkozóan. A szerződés értelmében az André Media Hungary kifejezettem a Kaiser’s és Spar szupermarketekben valamint a Tesco kisebb egységeiben végez lokális értékesítést. A POS Media Célcsoport Hungary pedig a LIDL áruházakban található bevásárlókocsikon és a következő vásárló rudakon található média felületeket kínálja országos kampányokat megrendelő ügyfeleinek.
Ezzel tovább bővült a POS Media Célcsoport Hungary hálózata. A cég országos lefedettséggel van jelen több kiskereskedelmi hálózatban. Eladáshelyi (instore) hirdetési felületeket kínál a COOP, CORA, INTERSPAR, KAISER’S, LIDL, SPAR és TESCO áruházakban és azok parkolóiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >